اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آوج خبر داد

بهره‌برداری از 4 پروژه توسعه کشاورزی در آوج

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: 4 پروژه محوری در بخش کشاورزی روستایی این شهرستان با اعتبار 400 میلیون ریال به مرحله بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 4 پروژه توسعه کشاورزی در آوج

محمد افتخاری صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های کشاورزی شهرستان آوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به افتتاح چهار طرح مهم کشاورزی در این شهرستان اظهار کرد: طرح‌های آبرسانی به مزارع و باغ‌های روستای شهیدآباد بخش مرکزی از جمله مهم‌ترین پروژه‌هایی است که امروز با حضور مسئولان به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این طرح شامل خطوط انتقال و لوله‌گذاری 3 هزار متری آب بخش کشاورزی با اعتباری بیش از 300 میلیون ریال است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج با اشاره به دیگر پروژه‌های حوزه روستایی و آماده بهره‌برداری در این شهرستان تصریح کرد: طرح لوله‌گذاری آب روستای هرایین نیز با اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتخاری ادامه داد: مرمت و همچنین لایروبی جداول و قنات‌های روستای هرایین نیز در اولویت فعالیت‌های جهاد کشاورزی آوج قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان آوج ظرفیت‌های خوبی را در زمینه تولیدات صنعتی و کشاورزی دارد، عنوان کرد: متأسفانه در برخی از حوزه‌ها عدم توجه کافی و درست مسئولان و مدیران بخش‌ها سبب از بین رفتن طرح و پروژه‌ها شده و نارضایتی شهروندان را به همراه می‌آورد.

مدیر جهاد کشاروزی شهرستان آوج با اشاره به ضرورت برپایی دوره‌های تخصصی برای کشاورزان آوجی در راستای نهادینه‌سازی روش‌های صحیح کشاورزی بیان کرد: این مهم در سال جاری تا حد امکان تحقق یافته و زمینه برای احیای بافت‌های کشاورزی فرسوده مهیا می‌شود.

افتخاری اضافه کرد: منظور از طرح‌های توسعه در عرصه کشاورزی کمک به توانمندی‌ها در راستای دو برابر کردن ظرفیت تولید است.

وی با بیان اینکه کشاورزی نقش مهمی را در استقلال و خودکفایی کشور بر عهده دارد، عنوان کرد: میزان رشد و پویایی اقتصادی در کشور در دستان کشاورزان و صنعت‌کاران است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج بیان کرد: مهم‌ترین شاخصه‌های تولید و پیشرفت در این شهرستان مربوط به حوزه‌های کشاورزی است.

افتخاری خاطرنشان کرد: اراده و توان بالا در هر زمانی می‌تواند زمینه را برای رشد و توسعه پایدار فراهم کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول