اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

طرح‌های توسعه روستایی بویین زهرا به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: همزمان با هفته دولت طرح‌های عمرانی و روستایی بویین زهرا به بهره‌برداری می‌رسد.

طرح‌های توسعه روستایی بویین زهرا به بهره‌برداری می‌رسد

احد احمدی در حاشیه بازدید از روستاهای بخش دشتابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه نگاه دولت به عرصه‌های روستایی فراگیر و جامع است، اظهار کرد: تلاش برای تحقق اهداف و طرح‌های عمرانی و خدماتی در روستاها و نقاط دور افتاده کشور وظیفه‌ای است که مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی باید همواره به آن توجه داشته و در پی تحقق آن باشند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در هفته دولت چند پروژه و طرح کلان در روستاهای این شهرستان به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این طرح‌ها در سه بخش آبرسانی، توسعه کشاورزی و همچنین منابع طبیعی است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به روستاها و مناطق دور افتاده در این شهرستان با جدیت پیگیری می‌شود، تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های کلان روستایی در کشور نیازمند تلاش و کوشش همگانی است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به ضرورت توسعه بخش کشاورزی در روستاها تصریح کرد: امروز کشاورزان روستایی از ظرفیت‌های خوبی در امر ترویج کشاورزی برخوردار هستند که مسئولان باید با اصل قرار دادن این مسئله در راستای توسعه کشاورزی روستایی تلاش کنند.

احمدی با بیان اینکه سازندگی و عمران از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اراده و همت بلند جوانان و نوجوانان در تحقق افق روشن و آینده‌ساز کشور نقشی بسزایی دارد.

وی با اشاره به ضرورت فعال‌سازی بخش‌های تولیدی ضعیف و غیر فعال در این شهرستان عنوان کرد: واحد‌های صنعتی و مجتمع‌های تولیدی بویین زهرا از توانایی بالقوه‌ای در تولید صنعتی برخوردار هستند که مسئولان بویین زهرایی باید به این مهم توجه کافی داشته باشند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه تاکنون صد‌ها عنوان طرح و پروژه مربوط به کشاورزی و عمران در روستاهای بخش‌های رامند، شال و دشتابی به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: اینگونه اقدامات در بلندمدت رضایت‌ عمومی شهروندان را از اقدامات دولت به همراه دارد.

احمدی افزود: لازم است که با جهاد در عرصه‌های مختلف، سازندگی ایران اسلامی را مهیا کنیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول