اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

طرح توسعه ADSL و BTS تویسرکان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت طرح توسعه ADSL میررضی‌الدین آرتیمانی و BTS سرابی و روستای اشترمل به بهره‌برداری رسید.

طرح توسعه ADSL و BTS تویسرکان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، بعد از ظهر چهارمین روز از هفته دولت با حضور حسن رضانیا  فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان طرح توسعه ADSL میررضی‌الدین آرتیمانی، BTS  منطقه سرابی و روستایی اشترمل تویسرکان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس مخابرات شهرستان تویسرکان در این مراسم ضمن گرامیداشت نام و یاد دولتمردان رجائی و باهنر با بیان اینکه خدمات دهی ADSL در گذشته 740 لینک بوده است، اظهار داشت: امروز با تلاش و همت مجدانه دولتمردان ظرفیت لینک ADSL  در شهرستان تویسرکان به یک هزار و 526 پورت افزایش یافته است.

مقدم خسروی افزود: مرکز تلفن سیدرضی‌الدین آرتیمانی به ADSL با ظرفیت 320 سکتور(2+2+2 ) با صرف هزینه 400 میلیون ریال با هدف تسهیل و تسریع ارتباطات مردمی بهره‌برداری شد.

وی اضافه کرد: سایت‌های BTS موبایل در منطقه سرابی و روستای اشترمل هر یک به تفکیک با صرف هزینه یک هزار و 100 میلیون ریال به منظور پوشش سیگنال تلفن همراه در تمام نقاط کور مناطق مذکور راه‌اندازی شده و در حال حاضر فعال هستند.

رئیس مخابرات شهرستان تویسرکان تأکید کرد: با ارتقای ظرفیت اینترنت پرسرعت به یک هزار و 526 لینک، این مهم نسبت به خطوط تلفن فعال در شهر تویسرکان 7.6 درصد و نسبت به کل جمعیت شهرستان 2.5 درصد رشد داشته است.

وی خاطر نشان کرد: مجموع ADSL نصب شده در سطح شهرستان 2 هزار و  628 فقره است که از این تعداد یک هزار و  724مورد فعال هستند.

خسروی با تأکید بر اینکه علاوه بر تجهیز روستاهای آریکان، سیدشهاب، جعفریه و شهر فرسفج و سرکان به امکانات اینترنت، زیرساخت 12 روستا باقیمانده نیز آماده شده است، ابراز داشت: تا پایان شهریور ماه سال جاری تمام روستاهای شهرستان تویسرکان واجد شرایط از امکانات اینترنت پرسرعت بهره‌مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: با نصب و تجهیز شهرستان به سیستم‌های ارتباطی نوین سیال ما پس از ملایر رتبه دوم استان در حوزه توسعه مخابراتی داریم.

فرماندار شهرستان تویسرکان نیز اذعان داشت: یکی از اقدامات برجسته و ارزشمند دولت در عرصه خدمات‌دهی به مردم در سال‌های اخیر ارتقا و توسعه مراکز و تجهیزات ارتباطی در حوزه مخابرات است.

حسن رضانیا در پایان اظهار داشت: امیدواریم با تعامل و همت مسئولان در همه حوزه‌های مسئولیتی با استفاده کامل از توانمندی موجود بتوانیم جایگاه شهرستان را در همه عرصه‌ها ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول