اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

انقلاب اسلامی در معرض رهبری فکری جهان قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه امروز نگاه تمام مستضعفین عالم به تجربه ما در انقلاب و اندیشه برتر امام خمینی(ره) و رهبری است گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران پناهگاه عقاید دنیا شده است.

انقلاب اسلامی در معرض رهبری فکری جهان قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه‌های قم با اشاره به اینکه خداوند خود را نور معرفی می‌کند اظهار کرد: در روایت نقل شده است خداوند و ائمه معصومین(ع) علم را نور معرفی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه علم شرافت ذاتی داشته و صاحب ارزش است تصریح کرد: هر کسی طالب علم و در کسب دانش باشد، در زمره بهترین‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه حرکت به سوی علم از مقدس‌ترین اهداف است خاطر نشان کرد: محکم‌ترین و پاک‌ترین خدمات از ناحیه علم و دانش است.

عرب‌انصاری با اشاره به اینکه قرار گرفتن علم و دانش برای مملکت و مردمی که داعیه رهبری خردمندانه بر جهان امروز را دارند امری واجب است اضافه کرد: در دنیای پیچیده امروز بسیاری مذاهب و مکاتب به انحراف رفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری به طور مکرر جلسه‌هایی با اهل علم دارند و حتی به صورت جزئی در این زمینه با نخبگان و اهل دانش گفت‌وگو می‌کنند اظهار کرد: این امر نشان می‌دهد کشور در راستای ترویج علوم بسیار جدی بوده و در پی سرمایه‌گذاری در طرح‌های دانش‌بنیان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران در معرض رهبری فکری جهان قرار گرفته است تصریح کرد: طلابی از 110 کشور در جامعة المصطفی العالمیه به تحصیل علوم دینی پرداخته و پس از کسب علم دین به عنوان سفیران راستین اسلام به سایر بلاد اسلامی عزیمت کرده و اسلام راستین و ناب محمدی را معرفی خواهند کرد و این امر نشان می‌دهد که ما در موضع رهبری فکری دینی در جهان قرار داریم.

عرب‌انصاری با تاکید بر اینکه امروز نگاه تمام مستضعفین عالم و مردمی که در بیداری اسلامی و جنبش‌های اجتماعی در قاره اروپا و آمریکا حضور دارند، به تجربه ما در انقلاب و اندیشه برتر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران پناهگاه عقاید دنیا شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان در این شرایط ضروری است خود را به مراتب علمی نزدیک کنند خاطر نشان کرد: علمی می‌تواند راهگشا باشد که با تزکیه همراه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه فقط کسب علم و دانش در دنیا می‌تواند راهگشا باشد اضافه کرد: علمی مؤثر است که حجاب نداشته باشد.

عرب‌انصاری با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) در تعبیری علم را چراغ هدایت می‌دانند اظهار کرد: گرایشی که دانشگاه‌ها به مسئله معرفی و تزکیه اخلاق پیدا کرده‌اند به همین منظور است.

وی با اشاره به اینکه برای الگو شدن باید انسانی کامل شویم تصریح کرد: ضرورت دارد دانشجویان به خود توجه داشته باشند و به سمتی بروند که انسان کامل پرورش داده شود که البته این اتفاق در حال رخ دادن است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه در زمانی نیروهای علمی کشور دستیار کارشناسان ضعیف کشورهای خارجی بودند خاطر نشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، تمام مسئولیت‌ها بر عهده مردان و زنان ایرانی است.

عرب‌انصاری با بیان اینکه سایت فردو توسط جوانانی اداره می‌شود که برخی در سن 32 سالگی هستند اظهار کرد: علم هسته‌ای که امروز یکی از پیچیده‌ترین و حساس‌ترین تکنولوژی‌ها است توسط جوانان اداره می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار در هفته دولت تصریح کرد: دولت بعد از دو دوره که مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده داشت، خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرد که نمونه آن در صحنه مدیریت، مردان و زنان غیرتمندی است که پرورش یافته‌اند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول