اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم صورت گرفت

نصب سیستم گرمایشی خورشیدی در مساجد بین راهی قم

خبرگزاری فارس: نخستین سیستم گرمایشی خورشیدی در مسجد بین راهی آزادراه قم - تهران به همت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم نصب شد.

نصب سیستم گرمایشی خورشیدی در مساجد بین راهی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌ جلوه‌های خدمت ماندگار، اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم در زمینه بهسازی مساجد بین راهی، تعمیرات اساسی مسجد ولی عصر(عج) سلفچگان، مفروش کردن مساجد الجهاد و الاجتهاد در آزادراه قم - تهران، رنگ‌آمیزی کامل مسجد الاجتهاد و اجرای سیستم آبگرمکن خورشیدی در مسجد الجهاد در سال گذشته اقداماتی انجام داده است.

کنترل ترافیک عبوری از محورهای مواصلاتی استان با نصب و راه‌اندازی سیستم‌های حمل و نقل هوشمند و بسترسازی فرهنگی در زمینه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با توزیع گسترده اقلام و بسته‌های فرهنگی در بین دانش‌آموزان مدارس حاشیه‌ راه‌های استان قم از دیگر اقدامات این اداره‌کل محسوب می‌شود.

توزیع بیش از هزار کلاه ایمنی در بخش‌های سلفچگان، جعفریه و کهک با هدف ایمن‌سازی موتورسواران روستایی از دیگر فعالیت‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم است.

این اداره‌کل برای نخستین بار در کشور در استان قم نصب و راه‌اندازی سیستم گرمایشی خورشیدی را در مسجد بین راهی آزادراه قم - تهران در دستور کار قرار داده است.

نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در محورهای مواصلاتی استان به ویژه در مناسبت‌ها و ایام خاص و مدیریت سفرهای بین شهری را می‌توان از دیگر فعالیت‌های این اداره‌کل ذکر کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول