اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

امنیت لازم در تمام مناطق زلزله‌زده فراهم شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با تلاش‌های انجام شده امنیت لازم در تمامی مناطق زلزله‌زده فراهم شده است.

امنیت لازم در تمام مناطق زلزله‌زده فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، پرویز آژیده ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: با تلاش و همراهی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و حضور شبانه‌روزی این نیروها در تمام مناطق شهری و روستایی امنیت لازم در روستاهای زلزله‌زده شهرستان اهر، ورزقان، و هریس از اولین ساعات وقوع زلزله برقرار شده است.

وی افزود: خوشبختانه براساس آمار اعلامی وقوع جرم حتی نسبت به روزها و ماه‌های مشابه سال قبل از کاهش چشمگیری برخوردار بوده و حتی مواردی نظیر سرقت که توسط برخی افراد فرصت‌طلب و سوء استفاده‌گر در این برهه و این جور موقعیت‌های زمانی صورت می‌گیرد با وقوف کامل نهادهای ذیربط تاکنون موارد خاصی مشاهده نشده است.

آژیده هدف از همایش مشترک روحانیون، ائمه جمعه و جماعات شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس با استاندار، معاونان و فرمانداران مناطق زلزله‌زده را تشریح کارها و تلاش‌های انجام شده در امر کمک‌رسانی، اسکان موقت و بیان روند عملیات بازسازی و بهره‌مندی از نقطه نظرات روحانیون منطقه برای بهبود امور ذکر کرد.

این مقام مسئول با اشاره به جایگاه ویژه روحانیت در بین مردم نقش این قشر فرهیخته را در روشنگری افکار عمومی، تسریع در پیشرفت امور بازسازی، حل مشکلات اجتماعی در مناطق روستایی، جلب و جذب و هدایت کمک‌های مردمی بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: در این همایش پس از ارائه گزارش از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی، معاونان عمرانی، برنامه‌ریزی، سه نهاد دست‌اندرکار در امر بازسازی مدیران اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی گزارش جامعی را از حوزه فعالیت خود در مناطق زلزله‌زده اعلام و نهایتاً در یک جلسه پرسش و پاسخ جمعی روحانیت منطقه به نمایندگی از روحانیت شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان مسائل و مشکلات منطقه را با استاندار به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی در میان گذاشتند. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول