اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان:

اجلاس سران ظرفیت‌های گردشگری ایران را نیز به منصه ظهور می‌گذارد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان گفت: در اجلاس سران ظرفیت‌های فراوان گردشگری ایران به نظاره گذاشته می‌شود و حاشیه این اجلاس همانند اصل و متن آن پر اهمیت است.

اجلاس سران ظرفیت‌های گردشگری ایران را نیز به منصه ظهور می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد از میزبانی اصفهان برای هیئت‌های شرکت‌کننده در شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد خبر داد و افزود: اصفهان میزبان چندین هیئت عالی ‌رتبه از میهمانان این اجلاس است و پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در کنار دیگر شهرهای ایران در به تصویر کشیدن توانمندی‌های کشورمان نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اجلاس مذکور رویدادی جهانی است که به واسطه آن جهانیان ظرفیت‌های فراوان گردشگری جمهوری اسلامی ایران را نیز نظاره می‌کنند، اظهار کرد: حاشیه این اجلاس ‌می‌تواند همانند اصل و متن آن پر اهمیت باشد چرا که به هر شکل تصویری از کشورمان در ذهن میهمانان نقش می‌بندد و برای همیشه در یاد و خاطره آنها باقی می‌ماند.

معاون شهردار اصفهان با بیان اینکه این حادثه تاریخی به گونه‌ای شده که تصویری ماندگار از شهر اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در ذهن باقی بماند، تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری در یک تلاش خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی در تمام حوزه‌ها از جمله خدمات شهری، زیباسازی، فضای سبز، فنی، عمرانی و فرهنگی اجتماعی تمام امکانات و بضاعت خویش را به کار گرفته است.

وی میزبانی این اجلاس را فرصتی برای نمایش فرهنگ غنی و سابقه دیرپای ملت بزرگ ایران دانست و گفت: یقین دارم مردم ما با رفتارهای آگاهانه خود نیز میزبانان شایسته‌ای برای میهمانان هستند و مشارکت شهروندان در شهرهای مختلف ایران بالاخص شهروندان خون‌گرم اصفهانی، موجب مباهات جمهوری اسلامی ایران است.

جمالی‌نژاد در پایان با اشاره به برنامه‌هایی چون برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های اصفهان و همچنین جاذبه‌های گردشگری اسلامی و صنایع دستی، نصب لوگو و پرچم کشورهای شرکت‌کننده در مسیرهای اصلی و میادین شهر، نصب نمادهای ویژه در نقاط اصلی شهر و برگزاری نمایشگاه فرهنگی هنری اضافه کرد: با همکاری همه دستگاه‌های خدمات‌رسان شهر اصفهان و مشارکت خود مردم در تلاشیم تا یک بار دیگر سربلندی ایران عزیزمان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول