اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی مطرح کرد

شکست مفتضحانه استکبار با برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران‌

خبرگزاری فارس: معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: استکبار ‌با برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران‌ شکست مفتضحانه‌ای خواهد خورد.

شکست مفتضحانه استکبار با برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عیسی قنبری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت شهرستان شوط اظهار داشت: امروز به وضوح اثر رشادت‌ها و خدمات بی‌بدیل شهیدان گرانقدر را در قوام و دوام انقلاب و شالوده‌های نظام می‌توان نظاره کرد.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر با حیات و شهادت خود بزرگ‌ترین درس ایثار و اخلاص در عمل را به دولت‌مردان نشان دادند و همه ما خدمتگزاران نظام باید خود را پیروان این شهدا بدانیم.

قنبری اضافه کرد: دولت خدمتگزار در چند سال اخیر خدمات بسیار ارزنده‌ای به ویژه در مناطق محروم جامعه داشته است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات بی‎منت دولتمردان به مردم و پاسداشت این خدمات ارزشمند است.

وی تصریح کرد: خدمتگزاران به مردم در این شهرستان همواره در راه انقلابی که به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و با خون‎های شهیدان گرانقدر پاینده مانده است، شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

قنبری عنوان کرد: هفته دولت فرصتی برای آشناکردن مردم با حقایق و فعالیت‌های بسیار مهم و بزرگ دولت بوده که خدمت بدون منت، ارتباط مداوم و صادقانه با مردم، تلاش مضاعف و پرکاری، ارائه خدمات و انجام کارهای عمرانی مهم در نقاط دوردست و کمتربرخوردار کشور بخشی از رویکردهای مهم در حرکت دولت بود.

وی در ادامه به اجلاس عدم تعهد تهران اشاره و تصریح کرد: اجلاس سران جنبش عدم تعهد تهران در عرصه بین‌المللی تاثیرگذار خواهد بود.

قنبری اضافه کرد: اجلاس سران عدم تعهد در تهران اثرات خوبی در جایگاه سیاسی و اقتصادی ایران در عرصه بین‌الملل خواهد داشت.

وی افزود: در سایه پیشبرد سیاست خارجی تهاجمی و غیر انفعالی اجلاس، تاثیرگذاری شگرفی در مسائل جهان و به ویژه منطقه خاورمیانه داشته‌ایم.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول