اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

ایران در دولت نهم و دهم مقتدرتر شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: اوج و اقتدار ایران در دولت نهم و دهم بوده است.

ایران در دولت نهم و دهم مقتدرتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح طرح هادی روستای مقری‌کلای بخش رودبست با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: امروز افتخار بزرگی نصیبم شد از اینکه در جمع شما روستاییان  قرار گرفتم چرا که با دیدن شما شور و نشاطم برای پیگیری، نظارت و اجرای کارها بیشتر می‌شود.

وی افزود: همان طور که می‌دانید تحولاتی در دولت خدمتگزار نهم و دهم ایجاد شده که یکی از مهم‌ترین این تحولات توجه به زیرساخت‌ها و نیز اجرای طرح هادی در روستاها بوده است.

ابراهیمی تصریح کرد: نتیجه این اقدامات در روستاها جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها بوده است چرا که در یک مقطع از نگرانی‌های ما این بود که چگونه از مهاجرت بی‌رویه روستاییان جلوگیری کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه افزود: امیدوارم بتوانیم زیرساخت‌هایی در این روستاها ایجاد کنیم تا روستاها را به سمت کار، کارآفرینی و تولید ببریم چرا که تولید در روستا منجر به رونق کشاورزی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه باید با برنامه‌ریزی درست بتوانیم تمام موانع بخش کشاورزی را از بین ببریم، گفت: یکی از جلساتی که در دولت نهم و دهم فعال شد جلسه شورای توسعه کشاورزی استان با ریاست استاندار است که در این جلسات تمام سعی ما از بین بردن نارسایی‌های بخش کشاورزی است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری انجام کارهای وسیع عمرانی در مناطق مختلف کشور، توسعه و پیشرفت چشمگیر در زمینه علم و فنآوری، ارتقای جایگاه کشورمان در سیاست خارجی، برجسته شدن ارزش‌های انقلاب در گفتار و رفتار نظیر ساده زیستی، جدایی از تجمل، تلاش برای ارتباط گسترده با مردم از جمله اقدامات انجام شده دولت نهم و دهم بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: مدیران باید به جایگاهی برسند که مشکلات مردم را عین مشکلات خود بدانند و با آنچه در توان دارند برای رفع آن اقدام کنند.

وی خطاب به مردم روستای مقری‌کلا بیان داشت: سعی کنید همیشه در بین خود وحدت داشته باشید تا این وحدت زمینه‌ساز خیرات و برکات شما باشد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول