اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان سمنان خبر داد

ایجاد 10 هزار مترمربع فضای آموزشی در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان سمنان از ایجاد 10 هزار مترمربع فضای آموزشی زیرپوشش دانشگاه پیام‌نور استان سمنان خبر داد.

ایجاد 10 هزار مترمربع فضای آموزشی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، قدرت‏الله خیاطیان عصر امروز در مراسم نمادینی که در سالن ورزشی دانشگاه پیام‌نور سمنان و با حضور استاندار سمنان، امام جمعه موقت سمنان، فرماندار سمنان، جمعی از مسئولان، خانواده‏های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم برگزار شد و در آن، 84 طرح مهم شهرستان سمنان به مناسبت هفته دولت به بهره‏برداری رسید، اظهار داشت: هم‏‌اکنون بیش از 15 هزار مترمربع فضای آموزشی در این دانشگاه در حال بهره‏برداری است و 10 هزار مترمربع دیگر نیز در دست اقدام قرار دارد.

وی تصریح کرد: برای احداث ساختمان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور سمنان نیز حدود 5 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان سمنان همچنین افزود: ساختمان اداری این دانشگاه در میدان سعدی سمنان نیز در یک هزار و 100 مترمربع به منظور بازسازی تامین اعتبار شده است.

خیاطیان ادامه داد: در برنامه است تا 20 هکتار فضای دیگر به مجموع فضاهای آموزشی دانشگاه پیام‌نور استان سمنان افزوده شود.

وی از امضای موافقت‏نامه و تامین اعتبار احداث مجتمع فرهنگی و مذهبی دانشگاه پیام‌نور استان سمنان خبر داد و گفت: همچنین موافقت‏نامه احداث سوله کارگاهی و آزمایشگاهی این دانشگاه در یک‌هزار و 100 مترمربع مبادله شده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان سمنان با اشاره به ساخت سوله چند منظوره «شهدای هسته‏ای» این دانشگاه در زمینی به مساحت 2 هزار و 700 مترمربع ادامه داد: محوطه‏سازی این دانشگاه نیز در یک هکتار انجام شده است.

خیاطیان در پایان به تکمیل سردر دانشگاه پیام‌نور استان سمنان اشاره کرد و گفت: این دانشگاه هم‏اکنون 3 هزار و 200 نفر دانشجو در 53 رشته تحصیلی دارد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول