اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بویین زهرا:

بهره‌مندی ایتام از حمایت‌های آموزشی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از دو هزار و 200 نفر از ایتام این شهرستان تاکنون از حمایت‌های آموزشی این کمیته بهره‌مند شده‌اند.

بهره‌مندی ایتام از حمایت‌های آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الله غلامی عصر امروز در جلسه کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر بیش از دو هزار و 200 نفر از مددجویان این کمیته از آموزش‌های مستمر و ماهیانه برخوردار هستند، اظهار کرد: بیش از 120 نفر از دانشجویان نیز تاکنون حمایت‌های مالی از این کمیته در قالب طرح‌های مختلف پشتیبانی دریافت کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه بیشتر آموزش‌های ارائه شده از سوی این کمیته در حوزه‌های خانواده و مباحث اخلاقی قرار دارد، افزود: باید تلاش کرد تا با فضاسازی مناسب خانوار‌های بی‌بضاعت و ایتام را به سوی برنامه‌های دینی و فرهنگی سوق داد.

وی ادامه داد: بیش از یک میلیارد ریال اعتبار تاکنون برای امور مربوط به کارآفرینی و اشتغال مددجویان کمیته امداد شهرستان بویین زهرا هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه کمک‌ به نیازمندان و ایتام از وظایفی است که بر عهده همه مسلمانان قرار دارد، تصریح کرد: هر کس باید به اندازه توان و استعداد مالی خویش قسمتی از درآمد و ثروتی را که به دست می‌آورد، به ایتام و فقرا اختصاص دهد.

غلامی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم سفارش و تأکید بسیاری به دستگیری از نیازمندان و محتاجان کرده است، تصریح کرد: این امر بیانگر این است که آحاد ملت باید برای کمک و یاری مستضعفان در ایران و کشور‌ها با یکدیگر بسیج شده و از ظرفیت همه‌جانبه خویش استفاده کنند.

وی لزوم پیگیری جدی درخواست‌ها و مشکلات ایتام و خانواده‌های زیر پوشش را بسیار ضروری و در اولویت برنامه‌‌ها عنوان و تصریح کرد: لازم است که تمام مسئولان نظام همواره توجه ویژه‌ای را به اقشار کم درآمد و ضعیف داشته و همواره آنان را یاری دهند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با اشاره به برگزاری دوره‌های چند گانه مهارت شغلی برای مددجویان این کمیته در طول سال جاری بیان کرد: این دوره‌ها با اهداف مختلفی نظر توسعه، تعاون و کمک به خود اشتغالی خانواده‌های زیر پوشش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول