اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

راه‌اندازی مجتمع عظیم قرآنی عسلویه در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از راه‌اندازی مجتمع عظیم قرآنی عسلویه در دهه فجر امسال خبر داد.

راه‌اندازی مجتمع عظیم قرآنی عسلویه در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه دوشنبه در بازدید مسئولان این شهرستان از پروژه مجتمع علوم قرآنی عسلویه اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل قرآنی و دینی در سطح جامعه ارزش و اهمیت زیادی دارد و همه مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: کنگان دارای استعدادهای قرآنی و دینی بسیار ارزشمندی است و به ویژه در مناطق عسلویه و نخل تقی همواره شاهد اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی هستیم.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از راه‌اندازی مجتمع عظیم قرآنی عسلویه در دهه فجر امسال خبر داد و با بیان اینکه این مجتمع بین دو شهر نخل تقی و عسلویه قرار دارد خاطرنشان کرد: این مجتمع علوم قرآنی یک ضرورت برای قرآن‌آموزان است که هدیه بسیار ارزنده‌ای از سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان است.

اهرمی همچنین از پیشرفت 55 درصدی خانه عالم پرک خبر داد و تصریح کرد: ساخت خانه عالم این روستا با توجه به اینکه مدت زمان کمی از آغاز شروع کار آن گذشته است، ولی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته است.

وی ادامه داد: مساحت زمین این طرح 200 متر و زیربنای ساختمان آن 101 متر مربع است و تا به حال 55 درصد پیشرفت داشته است.

اهرمی بیان کرد: خانه عالم سیراف نیز از وضعیت مطلوبی برخوردار است و به زودی مورد بهره‌برداری و استفاده روحانیون و مردم قرار خواهد گرفت.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان اذعان داشت: احداث دبیرستان دینی معارف صدرا و احداث مصلای کنگان نیز از دیگر پروژه‌های مهم فرهنگی و مذهبی در کنگان است که با تلاش مسئولان در دست اجراست.

اهرمی افزود: فرماندار و امام جمعه کنگان تلاش و فعالیت بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند و در اجرای پروژه‌های فرهنگی و دینی شاهد همکاری بسیار خوب این عزیزان هستیم که لازم است از آنها تقدیر کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول