اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوسف خبر داد

هزینه‌کرد 12 میلیارد ریالی در پروژه‌های شهرداری شوسف

خبرگزاری فارس: شهردار شوسف گفت: به منظور آماده‌سازی و افتتاح شش پروژه شهرداری شوسف در هفته دولت امسال اعتباری حدود 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

هزینه‌کرد 12 میلیارد ریالی در پروژه‌های شهرداری شوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمد محمدی عصر امروز در بازدید از پروژه اصلاح و بازسازی میدان معلم شهر شوسف اظهار کرد: برای آماده‌سازی پروژه اصلاح و بازسازی میدان معلم شهر شوسف اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده در این پروژه از محل اعتبارات تملک و 150 میلیون ریال دیگر  نیز از محل اعتبارات جاری شهرداری تامین شده است.

شهردار شوسف با بیان اینکه عملیات اجرای این طرح از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز و در 25 اسفند‌ماه پارسال آماده افتتاح شده است، تصریح کرد: خرید و راه‌اندازی آبنما، تعویض خاک میدان و کاشت گل و گیاه و خرید و نصب تاسیسات مکانیکی و الکتریکی از جمله اقدامات اجرایی در این پروژه محسوب می‌شود.

محمدی از افتتاح تعداد شش پروژه عمرانی و خدماتی در شهر شوسف به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: برای اجرای این تعداد پروژه اعتباری حدود 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به پروژه قابل افتتاح بازگشایی، زیرسازی و آسفالت خیابان و میدان امام خمینی(ره) شهر شوسف اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه از مردادماه سال گذشته آغاز شد و در تیر‌ماه سال جاری آماده بهره‌برداری شده است.

شهردار شوسف با بیان اینکه میزان عملیات آسفالت انجام شده در این پروژه بیش از 5 هزار مترمربع است، گفت: زیرسازی به متراژ 9 هزار و 383 مترمربع، جدول تک به متراژ 190 متر، تخریب و بازگشایی به متراژ یک‌هزار و 775 متر مربع و دیوارچینی به متراژ 350 مترمربع از دیگر عملیات‌های انجام شده در این پروژه به شمار می‌رود.

محمدی یادآور شد: برای آماده‌سازی پروژه بازگشایی، زیرسازی و آسفالت خیابان و میدان امام خمینی(ره) شهر شوسف اعتباری بیش از 3 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: 2 میلیارد ریال از اعتبار هزینه شده در این طرح از محل اعتبارات تملک و مبلغ یک‌میلیارد ریال دیگر نیز از منابع جاری شهرداری تامین شده است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول