اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرداری یاسوج:

مسئولان از تیم فوتبال شهرداری یاسوج حمایت نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: هیچ مسئول کهگیلویه و بویراحمدی از تیم شهرداری یاسوج حمایتی ندارد که این شرایط ادامه موفقیت این تیم را بسیار سخت کرده است.

مسئولان از تیم فوتبال شهرداری یاسوج حمایت نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قباد نگین‌تاجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نتیجه بازی امروز تیم فوتبال شهرداری یاسوج با شاهین بوشهر اهمیت چندانی نداشت و این بازی با هدف کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان و همچنین آمادگی هر دو تیم برای مسابقات امسال لیگ دسته اول برگزار شده است.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: این تیم بیش از هر زمان دیگری تنها است به گونه‌ای که هیچ حمایتی از سوی هیچ مسئول یا سازمانی از آن نمی‌شود که این جای بسی تاسف و گلایه را دارد.

وی با بیان اینکه نباید تیم شهرداری یاسوج را متعلق به یک سازمان خاص دانست، گفت: این تیم در صورتی می‌تواند از صعود و اقتدار حرف بزند که حمایت سایر ادارات و مسئولان را پشت سر خود ببیند زیرا این تیم متعلق به همه این استان و مردم و جوانان پرشور کهگیلویه و بویراحمدی است.

* سایر مسئولان برای حمایت تیم شهرداری یاسوج به میدان بیایند

نگین‌تاجی تاکید کرد: شهرداری یاسوج با همه بضاعت مالی که دارد از این تیم حمایت می‌کند ولی شکی نداریم که یک دست صدا ندارد و حق و شایستگی جوانان این استان می‌طلبد که همه مسئولان به میدان بیایند و فوتبال این استان را پشتیبانی کنند.

شهردار یاسوج ادامه داد: بازیکن‌محوری در برنامه‌ها و اهداف تیم شهرداری یاسوج نیست و نگاه مدیریتی و فنی به این تیم نگاهی جمعی و تیمی است.

وی با بیان این جمله گفت: بازیکنان بسیار خوبی جذب شده که امید است در قالب یک تیم منسجم بتوانند انتظارات هواداران خود را که به علت کسب نتایج خوب آن در سنوات گذشته کمی بالا هم رفته، برآورده کندن.

مدیرعامل تیم شگفتی‌ساز شهرداری یاسوج تصریح کرد: بدون شک صعود به لیگ برتر از برنامه‌های اصلی ما است ولی باید بضاعت‌های مالی، فنی و حمایت این تیم از سوی سایر مسئولان و رسانه‌ها را در نظر گرفت و با در کنار هم قرار دادن این‌ها انتظارات از این تیم را تعریف کنیم.

نگین‌تاجی، این فصل لیگ دسته اول را بسیار متفاوت از سال‌‌های قبل خواند و ابراز داشت: تیم‌های قدرتمند و شناخته شده‌ای در هر دو گروه وجود دارند که نه تنها صعود را سخت کرده بلکه ماندن در دسته اول نیز بسیار مشکل است.

وی خاطرنشان کرد: از همه مسئولان انتظار داریم که فکر نکنند این تیم مال شهرداری است و تنها شهرداری باید حمایت کند بلکه باید به این تیم نگاهی استانی و فرادستگاهی داشته باشند تا از رهگذر آن محیطی شاداب و بانشاط و البته سالم را در کنار بعد قهرمانی آن برای جوانان و همه مردم این استان فراهم کنیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول