اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91

230 پروژه عمرانی در شهرستان دشتی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: امسال بیش از 230 پروژه در قالب 22 میلیارد و 164 میلیون تومان در شهرستان دشتی اجرا می‌شود.

230 پروژه عمرانی در شهرستان دشتی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سیدعلی هاشمی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهید رجایی الگوی مدیریت ماست که باید از آن درس بگیریم.

فرماندار دشتی به ویژگی‌های شهید رجایی اشاره کرد و افزود: نخستین ویژگی شهید رجایی فروتنی بود و هیچ‌گاه نشده در مأموریت فروتنی خود را از دست بدهد.

وی ادامه داد: دومین ویژگی شهید رجایی این بود که کار را برای رضای خدا انجام می‌داد زیرا تصمیم‌هایی که می‌گرفت بر اساس نیازسنجی و برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی بود و در دوران کوتاه خدمت ایشان تدابیری اندیشیدند که امروز ملت بزرگ ایران اسلامی از آن بهره‌مند است.

هاشمی تصریح کرد: سعی و تلاش ما نیز این بوده است که توزیع اعتبارات را با عدالت بین دستگاه‌ها انجام دهیم.

وی یادآور شد: سال گذشته در چند روستای شهرستان که طرح هادی در آنجا انجام نشده بود سعی شد تا طرح بهسازی در آن روستاها داشته باشیم و امسال برای 10 روستای شهرستان در بحث بهسازی تأمین اعتبار خواهد شد و در بعضی از روستاها چنانچه طرح هادی کمتر اجرا شده، برای دومین یا سومین بار طرح هادی را در آن روستاها اجرا خواهیم کرد.

وی خستگی‌ناپذیری را از سومین ویژگی‌های شهید رجایی عنوان کرد و گفت: شهید رجایی از تلاش مستمر در خدمات‌رسانی به مردم لذت می‌برد و چهارمین ویژگی شهید رجایی صلابت ایشان بود.

نماینده عالی دولت دهم در دشتی خاطر نشان کرد: از سال 84 تاکنون در مقایسه با طول انقلاب در بعضی جاها 7 برابر و 700 درصد رشد داشتیم و این‌ها اتفاقات بسیار ارزشمند و خوبی است که مجموعه مسئولان نظام دست به دست هم داده‌اند تا عملی شود.

هاشمی اضافه کرد: در این مدت بیش از هزار و 500 پروژه اجرا شده یا در حال اجراست که این‌ها نتایج زحمات و تلاش‌های مدیران در شهرستان است.

وی تصریح کرد: خدمات خوبی توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است و ارائه این گزارش‌ها به منزله این نیست که ما مشکل یا کمبود نداریم بلکه تا رسیدن به وضع مطلوبمان خیلی فاصله داریم.

نماینده ارشد شهرستان دشتی یادآور شد: امسال بیش از 230 پروژه در قالب 22 میلیارد و 164 میلیون تومان در شهرستان دشتی اجرا می‌شود و این غیر از اعتباراتی است که در حوزه‌های مختلف به شهرستان اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: آبرسانی به روستاها یکی از اولویت‌های ماست به ویژه آبرسانی به روستاهای کوهپایه‌مند، منطقه طسوج، روستاهای ساحلی و قسمتی هم در روستای بادوله که بالغ بر هفت میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی به این پروژه اختصاص داده شده است.

هاشمی گفت: سال گذشته برای تعریض بلوار خالوحسین تا پلیس راه اعتبار گذاشته شد و امسال نیز برای خروجی ضلع جنوبی شهر خورموج تا روستای بحیری اعتبار اختصاص خواهیم داد، ضمن اینکه برای تعریض بلوار بسیج تا ادامه میدان اعتباراتی نیز اختصاص خواهیم داد.

وی به محور خورموج تا لاور شرقی اشاره کرد و افزود: این محور یکی از محورهای مهم در شهرستان دشتی است که راه‌اندازی کارخانه سیمان مند دشتی موجب ترافیک شدید در این محور خواهد شد ضمن اینکه شهرک حمل و نقل نیز در آن محور عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول