اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار بالغ بر 70 میلیارد ریال

5 پروژه آبرسانی روستایی در دشتی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دشتی گفت: عملیات اجرایی پنج پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان دشتی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در هفته دولت آغاز و افتتاح خواهند شد.

5 پروژه آبرسانی روستایی در دشتی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

محمد قایدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: این پروژه‌ها شامل عملیات اجرایی خط انتقال آب از روستای عالی حسینی تا روستای چارک به‌طول 25 کیلومتر که شامل خرید و اجرای لوله‌گذاری از جنس لوله‌های جی‌آرپی و پلی‌اتیلن با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال است که با بهره‌برداری از این پروژه روستاهای کلل، چهله، چاوشی، درازی و چارک با تعداد 765 خانوار و جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 340 نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی خط انتقال مجتمع آبرسانی به روستاهای پشت کوه دشتی به‌طول 21 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال نیز در هفته دولت آغاز می‌شود.

قایدی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه شش روستای ممریز، کناربندک، دهوک، اژدر خواب، سرمک و حناشور با تعداد 168 خانوار و جمعیتی بالغ بر 719 نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی تاسیسات آبرسانی به چهار روستای ساحلی دشتی که شامل ساخت مخزن بتنی دو هزار مترمکعبی، ساخت ایستگاه پمپاژ و ساختمان و تاسیسات جانبی به طول 350 مترمربع است با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

قایدی یادآور شد: با بهره‌برداری از این پروژه چهار روستای شهرستان دشتی در منطقه ساحلی با تعداد 828 خانوار و جمعیتی بالغ بر 3 هزار و 327 نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی تاسیسات و مخازن بتنی مجتمع بادوله شامل دو دستگاه مخازن زمینی به حجم 3 هزار و 500 متر مکعبی، ساخت ایستگاه پمپاژ و ساختمان و تاسیسات جانبی به‌ طول 300 متر مربع با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال آغاز می‌شود و با بهره‌برداری این پروژه 10 روستا با یک‌هزار و 364 خانوار و جمعیت 6 هزار و 639 نفر از نعمت آب سالم بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول