اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

3 پروژه عمرانی در دیلم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت طرح هادی روستای مظفری شمالی، خانه عالم روستای عامری و سردخانه اجساد متوفی دیلم افتتاح شد.

3 پروژه عمرانی در دیلم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم فرماندار دیلم صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی دیلم افزود: به دلیل وظایف مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله تسهیل خدمات به مردم،کاهش رفت و آمد مردم به گناوه، سنددار کردن منازل روستایی و اجرای طرح‌های هادی، بنیاد مسکن دیلم را از شهرستان گناوه مستقل کردیم.

ماشاءالله احمدی در آیین افتتاح طرح هادی روستای مظفری شمالی افزود: در زمان حاضر 14 روستای این شهرستان دارای طرح هادی هستند که قبلاً سه روستا دارای طرح هادی بود.

وی اضافه کرد: سال گذشته 500 میلیون ریال برای طرح هادی روستای مظفری شمالی و امسال نیز 500 میلیون ریال برای توسعه زیرساخت‌های این روستا اختصاص یافته است.

فرماندار دیلم در مراسم افتتاح سردخانه اجساد متوفی دیلم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده خیرین شهرستان در خدمت به مردم گفت: میزان اعتبار این پروژه 120 میلیون ریال بوده که ظرفیت 12 میت را داراست و این پروژه اهدایی از طرف مؤسسه خیریه تشنگان کربلا است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم در این مراسم گفت: در سال گذشته 42 مترمربع طرح هادی در روستاهای این شهرستان اجرا شد.

محمد رستگار افزود: در روستای حصار یک پارک روستایی به مساحت 3 هزار و 500 مترمربع شروع و 420 متر کانال‌کشی برای دفع آب‌های سطحی در شهرستان انجام شد.

وی بیان داشت: کل اعتبار اختصاص داده شده به این پروژه 13 میلیارد ریال بوده که 3 میلیارد ریال از اعتبارات ملی و مابقی از اعتبارات استانی اختصاص داده شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیلم نیز در آیین افتتاح خانه عالم روستای عامری گفت: اعتبار ساخت خانه عالم روستای عامری 300 میلیون ریال بوده که در زمینی به مساحت 75 مترمربع و با دو اتاق به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الاسلام حسین شیخی افزود: در زمان حاضر روستاهای سیاهمکان، عامری و شهر امام حسن دارای خانه عالم هستند و روستاهای کنارکوه و حضار نیز تا پایان سال خانه‌های عالم احداث می‌شوند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول