اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار دماوند

7 پروژه عمرانی در آبسرد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: هفت پروژه عمرانی شهر آبسرد با حضور فرماندار شهرستان دماوند و همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

7 پروژه عمرانی در آبسرد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر دوشنبه با حضور فرماندار شهرستان دماوند، امام جمعه موقت آبسرد، خانواده‏های معظم شهدا و مسئولان شهرستان، پروژه‏های عمرانی شهر آبسرد به بهره‏برداری رسید.

فرماندار شهرستان دماوند در مراسم افتتاح هفت پروژه عمرانی شهر آبسرد که در شهرداری این شهر برگزار شد، گفت: در شرایطی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشترین فشار را وارد می‏کنند، خدمت‏رسانی به مردم به بهترین شکل ممکن ادامه دارد و این نشان‏دهنده اقتدار نظام و همت مسئولان در ارائه خدمت به مردم است.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد افزود: اگر این فشارها و تحریم‏ها به هر کشور دیگری وارد شده بود، آن کشور را با مشکل روبه‏رو می‏کرد اما ایران اسلامی با قدرت و صلابت بدون کوچک‏ترین وقفه‏ای به سوی اهداف خود به پیش می‏رود و نمونه بارز آن تشکیل اجلاس بسیار مهم کشورهای عدم تعهد در تهران است.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل اجلاس کشورهای عدم تعهد بیان کرد: این سازمان بعد از سازمان ملل متحد بزرگ‏ترین و مهم‏ترین سازمان بین‏المللی است که برگزاری اجلاس آن در ایران همه تلاش‏های دشمنان ما را خنثی کرده و آنان را از هدفی که دنبال می‏کردند و آن انزوای جمهوری اسلامی بود، دور ساخته است.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: این کنفرانس در سه سطح کارشناسی، وزرای امور خارجه و سران در کشور در حال برگزاری است که وقتی کارشناسان کشورهای عضو عدم تعهد وارد جمهوری اسلامی شدند، از این همه آبادانی و پیشرفت اظهار شگفتی کردند.

عالی‏ترین مقام اجرایی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی که دشمنان تمام تلاش خود را صرف ایجاد تنگناها در برابر پیشرفت ملت ایران کرده‏‏اند، دولتمردان از لحظه‏ای تلاش و کوشش فروگذار نمی‏کنند و خدمت‏رسانی صادقانه را سرلوحه کار خویش قرار داده‏اند.

وی به برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت‏های خدمتگزار و عدالت‏محور نهم و دهم در شهرستان دماوند اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه بخش کوچکی از فعالیت‏ها و کارهای انجام شده دولت را در راه خدمت به مردم نشان می‏دهد و این در حالی است که بسیاری از پروژه‏ها در سال آتی به ثمر خواهد نشست.

قاسمی‏فرزاد کارهای عمرانی انجام شده در شهر آبسرد را بسیار مثبت ارزیابی و تصریح کرد: این طرح‏های عمرانی همچون سر در ورودی شهر، ایجاد مبلمان شهری، توسعه فضای سبز و امکانات رفاهی می‏تواند به جذب هرچه بیشتر گردشگر به منطقه کمک کند و آبسرد را در مسیر ارتقای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قرار دهد.

در این مراسم در شهر آبسرد پروژه‏هایی همچون نمازخانه مسافری در کنار جاده تهران- فیروزکوه، سردر ورودی شهر آبسرد، ساختمان پلیس راه و شهربازی پارک الغدیر به بهره‏برداری رسید.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول