اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کمک در بازسازی مناطق زلزله‌زده

دانشجویان جهادی لرستان به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول برنامه‌ریزی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی لرستان از اعزام دانشجویان جهادی این استان به مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی برای کمک به بازسازی این مناطق خبر داد.

دانشجویان جهادی لرستان به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی لرستان، سمیه سپهوند گفت: دو گروه از دانشجویان جهادی از دانشگاه‌های لرستان برای اعزام به مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی آماده شده‌اند.

وی تصریح کرد: به منظور تسریع در امر بازسازی مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی یک گروه از دانشجویان رشته عمران و دانشجویان دارای مهارت ساخت و ساز این استان، پانزدهم شهریورماه به این مناطق اعزام می‌شوند.

سپهوند افزود: یک گروه دیگر از دانشجویان جهادی این استان نیز اواخر شهریورماه به این مناطق اعزام می‌شوند.

مسئول برنامه‌ریزی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی لرستان گفت: ثبت نام از دانشجویان پسر متقاضی اعزام به مناطق زلزله‌زده از چهارم شهریور ماه در محل دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لرستان آغاز شده و تا دهم شهریورماه ادامه دارد.

مسئول برنامه‌ریزی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی لرستان گفت: گرچه بسیاری از دانشجویان جهادی دختر متقاضی اعزام به مناطق زلزله‌زده هستند، اما تاکنون اعلام نیازی مبنی بر حضور دختران جهادی در این مناطق نشده است.

سپهوند همچنین از پیگیری برای جذب کمک‌های استانداری لرستان به منظور تسریع در امر بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی خبر داد و ابراز امیدواری کرد با بکارگیری ظرفیت دانشجویان جهادی در امر بازسازی مناطق زلزله‌زده، بار دیگر امید به زندگی و نشاط به مردم مناطق زلزله‌زده باز می‌گردد.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول