اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کوهبنان:

اشتغال اقشار آسیب‌پذیر به نگاه ویژه‌‌ نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام کوهبنان گفت: از تمام‌ ظرفیت‌ها برای شناسایی استعدادهای مددجویان، خانواده‌ها و فرزندان آنان در زمینه اشتغال استفاده کرده و به اشتغال مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه نگاه ویژه‌ای داریم.

اشتغال اقشار آسیب‌پذیر به نگاه ویژه‌‌ نیاز دارد

محسن سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: طی یک سال گذشته خدمات ارزنده و شایسته‌ای برای مددجویان زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) کوهبنان سعی کرده از تمام‌ ظرفیت‌ها و امکانات برای شناسایی استعدادهای مددجویان، خانواده‌ها و فرزندان آنان در زمینه اشتغال استفاده کرده و این پیگیری ان‌شاء‌الله مستمر است و به اشتغال مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه نگاه ویژه‌ای داریم.

سلیمانی عنوان کرد: مبلغ 3 میلیارد و 239 میلیون و 547 هزار ریال مستمری نقدی به 434 خانوار شامل یک هزار و 517 نفر مددجوی مورد حمایت کمیته امداد و طرح شهید رجایی پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد ‌هزینه‌های تحصیلی 96 دانش‌آموز و دانشجوی زیر حمایت خود را با هزینه 109 میلیون و 411 هزار ‌ریال پرداخت ‌و 362 نفر از مددجویان مورد حمایت خود را در زمینه‌های آموزش طرح‌های خودکفایی با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیون ریال آموزش داده است.

سلیمانی ابراز داشت: اهدای 12 مورد جهیزیه کامل به نوعروسان با هزینه‌ 120 میلیون ‌ریال، پرداخت هشت مورد هدیه ازدواج به دامادها با هزینه 16 میلیون ریال، توزیع 200 سبد کالای سوء ‌تغذیه بین کودکان زیر شش سال دارای سوء ‌تغذیه بالغ بر 90 میلیون ریال از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد کوهبنان است.

وی عنوان کرد: با تلاش‌های انجام گرفته پرداخت 414 مورد وام خودکفایی، اشتغال و مشاغل خانگی با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد و 914 میلیون و 108 هزار ریال و پرداخت وام قرض‌الحسنه و کارگشایی به 127 نفر از اقشار نیازمند با هزینه 857 میلیون ریال صورت گرفته است.

سلیمانی بیان داشت: مبلغ یک میلیارد و 24 میلیون و 79 هزار و 250 ریال از 4 هزار و 53 صندوق صدقات توسط واحد مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده و 52 مورد لوله‌کشی گاز مددجویان با هزینه 170 میلیون ریال انجام گرفته است.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کوهبنان به 373 خانوار از اقشار آسیب‌پذیر جامعه با هزینه 320 میلیون ریال کمک هزینه زندگی و معیشتی پرداخت کرده و تعداد 44 نفر یتیم توسط 148 نفر حامی به مبلغ 225 میلیون و 973 هزار و 841 ریال حمایت و مساعدت که مبلغ مذکور مستقیما توسط حامیان به حساب ایتام واریز شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول