اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

مسئولان به دنبال اجرای طرح‌های اشتغالزا باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان به دنبال اجرای طرح‌های اشتغالزا باشند.

مسئولان به دنبال اجرای طرح‌های اشتغالزا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ‌در نشست مسئولان شبانکاره اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان فعالیت‌ها و برنامه‌های دولتمردان به مردم است و مسئولان باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

وی افزود: ارتباط با مردم و حضور مستمر در بین مردم موجب می‌شود که مسئولان بهتر در جریان مشکلات و کمبودها قرار گیرند و هر مسئولی که با مردم ارتباط داشته باشد نسبت به رفع معضلات تلاش بیشتری خواهد داشت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع مشکلات مردم تاکید کرد و یادآور شد: حل مشکلات مردم باعث می‌شود، آنان از دولت، نظام و مسئولان راضی باشند. 

موسوی‌نژاد تصریح کرد: در چند سال اخیر تلاش زیادی برای رفع مشکلات مردم شده که البته هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی وجود دارد و همه مسئولان باید با جدیت و تلاش شبانه‌روزی در مسیر خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر گام بردارند.

 وی اضافه کرد: بخش شبانکاره دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه کشاورزی است و با فراهم کردن آب مورد نیاز اراضی کشاورزی می‌توانیم نسبت به توسعه این بخش امیدوار باشیم.

این نماینده مجلس بیان کرد: با توجه به وجود سد رئیسعلی دلواری در بخش شبانکاره، باید طرح‌های اشتغالزا به منظور جذب جوانان این بخش اجرا شود.

موسوی‌نژاد گفت: وجود این سد، فرصت بسیار خوبی در اختیار مسئولان قرار می‌دهد تا بتوانند برای افزایش تولید و اشتغال طرح‌های خوبی را ایجاد کنند.

‌موسوی‌نژاد خاطر نشان کرد: امروز همه باید برای رشد و اعتلای نظام اسلامی گام برداریم و از فرصت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول