اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خبر داد

غنی سازی اوقات فراغت 4 هزار نفر با برنامه‌های اداره ارشاد زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: در سال جاری با اقدامات انجام شده، 4 هزار نفر از هنرمندان استان زنجان در برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان شرکت کردند.

غنی سازی اوقات فراغت 4 هزار نفر با برنامه‌های اداره ارشاد زنجان

علی امیری در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: پایان دوره کلاس‌های اوقات فراغت فرهنگسراها و آموزشگاه‌های زیر پوشش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی، شب شعر، نمایشگاه کتاب همزمان با شهریورماه سال جاری خبر داد و افزود: این نمایشگاه با حضور ناشران برجسته برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان حمایت از تولید دو فیلم کوتاه را از برنامه‌های اداره ارشاد شهرستان زنجان برشمرد و افزود: حمایت از برگزاری کارگاه‌های ورک‌شاپ موسیقی از دیگر برنامه‌های شهرستان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از برنامه‌های سال جاری اداره شهرستان محسوب می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در قالب انجمن‌های ادبی، نمایش، موسیقی، هنرهای تجسمی و انجمن سینمای جوان اجرا می‌شود.

امیری با اشاره به اجرای 65 برنامه فرهنگی و هنری در شهرستان زنجان تصریح کرد: این برنامه‌ها در قالب 12 عنوان برنامه در سال جاری برگزار می‌شود.

وی تولید فیلم، برگزاری کارگاه‌های ورک‌شاپ، برگزاری برنامه‌های نمایشی از دیگر برنامه‌های شهرستان عنوان کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی، هنری و عکاسی از دیگر برنامه‌های شهرستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم از سوی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان زنجان تصریح کرد: حمایت از هنرمندان از برنامه‌های شهرستان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای هفت ساله دولت‌های نهم و دهم در نمایشگاه دولت مهر ارائه شده است، افزود: کتاب‌های تولید شده، لوح‌های تندیس جشنواره‌های مختلف اداره کل نیز در این نمایشگاه ارائه شده است.

امیری با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در نمایشگاه دولت مهر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی برای مردم از برنامه‌های این اداره در نمایشگاه دولت مهر است.

وی با اشاره به برگزاری شب شعر از سوی اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان افزود: هر شب برنامه‌های متنوع فرهنگی در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هر ساله در اسفندماه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه می‌شود، افزود: در صورت تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این برنامه‌ها از سوی اداره شهرستان اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری شهرستان از سوی انجمن‌های فعال شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول