اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور هنری شهرداری مشهد تاکید کرد

پشتوانه علمی شرط لازم برای شرکت در جشنواره دیوارنگاری مشهد

خبرگزاری فارس: مدیر امور هنری شهرداری مشهد قراردادن پشتوانه علمی برای شرکت در جشنواره دیوارنگاری شهر مشهد را یکی از مزیت‌های این جشنواره دانست.

پشتوانه علمی شرط لازم برای شرکت در جشنواره دیوارنگاری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هادی مظفری ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: عده زیادی از دانشجویان هنری در پروژه‌های این اداره قراردادهای نسبتا خوبی را بسته‌اند و آثارشان در سطح شهر مشهد به نمایش گذاشته شده است.

وی در ادامه با اشاره به جشنواره ملی دیوارنگاری در مشهد تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های این جشنواره وسواس بسیار زیاد داوران در انتخاب طرح‌ها بوده است.

مدیر امور هنری شهرداری مشهد در این راستا ادامه داد: در تهران این دیوارنگاری‌ها به صورت خودمختار انجام می‌شد که سبب به وجود آمدن یک نوع آلودگی بصری در شهر شده است ولی اتفاق مشابه در مشهد نیفتاده است.

وی با بیان اینکه همیشه کار زیاد به معنی خدمت نیست تصریح کرد: اگر می‌خواستیم تمام کارهای ارسال شده به جشنواره را مورد بررسی قرار دهیم بعد از ایجاد آلودگی بصری با صرف انرژی دو چندان مجبور به پاک کردن آنها از روی دیوارها می‌شدیم.

مظفری با بیان اینکه معمولا جشنواره‌ها به ویترینی از آثار هنری تبدیل می‌شود که هیچ استفاده‌ای از آنها نمی‌شود خاطر نشان کرد : این مورد درباره این جشنواره صدق نمی‌کند و این جشنواره حالت کاملا کاربردی دارد.

مدیر امور هنری شهرداری مشهد گفت: بزرگترین اقدامی که ما در اداره امور هنری شهرداری مشهد انجام می‌دهیم این است که تا حدی که امکانات اجازه بدهد از هنرمندان قدردانی می‌کنیم.

مدیر امور هنری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه اولویت در واگذاری کارهای شهرداری با هنرمندان مشهدی است، بیان کرد: در حال حاضر آثار بزرگترین مجسمه‌سازان به عنوان یادمان در مشهد نصب شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول