اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره ورزش و جوانان گیلان خبر داد

احداث 20 زمین ورزشی در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره ورزش و جوانان گیلان از احداث 20 زمین ورزشی در صومعه‌سرا خبر داد و گفت: بیش از پنج زمین آماده استفاده ورزشکاران است.

احداث 20 زمین ورزشی در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا محمد بابایی عصر امروز در جریان افتتاح از دو سالن ورزشی در این شهرستان اظهار کرد: احداث سالن و زمین‌های ورزشی حق تمام ورزشکاران برای اجرای تمرینات و مسابقات ورزشی است.

وی با اشاره به افتتاح سالن‌های ورزشی صومعه‌سرا تصریح کرد: سالن تیراندازی در مجموعه ورزشی تختی و سالن ورزشی شهدای دهستان کسما از جمله این سالن‌ها برای استفاده ورزشکاران صومعه‌سرایی است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان گیلان، سالن ورزشی دهستان کسما را جزو پروژه‌های سفر دوم هیئت دولت به این استان برشمرد و افزود: کلنگ احداث این سالن از سال 89 به زمین خورده بود و امروز به مرحله بهره‌برداری کامل رسید.

وی با بیان اینکه برای ساخت این سالن ورزشی بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه شده است خاطر نشان کرد: امیدواریم این پروژه مورد قبول ورزشکاران قرار گیرد.

بابایی به پیشرفت صومعه‌سرا در ساخت سالن و زمین ورزشی اشاره کرد و یادآور شد: اکنون صومعه‌سرا دارای 20 سالن ورزشی در مناطق شهر و روستایی برای تمرین و اجرای مسابقات ورزشی ورزشکاران است.

وی با تصریح بر اینکه شش سالن ورزشی صومعه‌سرا نیز در دست احداث است گفت: با تامین اعتبار و تلاش مضاعف این تعداد سالن‌های ورزشی در سال‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه برای صومعه‌سرا ساخت 20 زمین ورزشی مصوب شده است تصریح کرد: از این تعداد بالغ بر پنج زمین ورزشی با تجهیزات کامل آماده استفاده ورزشکاران صومعه‌سرایی است.

وی از ساماندهی 5 هزار و 646 ورزشکار در صومعه‌سرا خبر داد و اذعان کرد: صومعه‌سرا در سال‌های اخیر از رشد بالغ بر 4 هزار نفری ورزشکاران در عرصه‌های مختلف ورزشی برخوردار بوده است.

بابایی وجود 32 هیئت ورزشی و 12 باشگاه را از دیگر مزایای حوزه ورزش صومعه‌سرا برشمرد.

وی با بیان اینکه طبق سرانه برنامه پنجم توسعه نسبت به ساخت سالن‌های ورزشی جدید و یا تکمیل سالن‌های نیمه تمام در سال‌های آینده امیدوار هستیم تصریح کرد: این امر با همکاری ورزشکاران و همت مسئولان تحقق می‌یابد.

این مسئول ورزشکاران گیلان را از برترین‌های کشور خواند و افزود: ورزشکاران افتخارآفرینان ملی هستند.

ا‌نتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول