اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

46 پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری در چرام افتتاح شد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با هفته دولت، 46 پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری چرام به بهره‌برداری رسید که اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها 6 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.

46 پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری در چرام افتتاح شد

کوروش امیدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام در حاشیه مراسم هفته دولت این شهرستان اظهار داشت: توفیقی حاصل شد تا در هفته دولت امسال در شهرستان چرام شاهد افتتاح برخی از پروژه‌های عمرانی و بهره‌برداری طرح‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه 46 پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید و یا کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن به زمین زده شد، گفت: اعتبار هزینه شده برای پروژه‌هایی که به بهره‌برداری رسید بالغ بر 6 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌ها در زمینه‌های مختلف است، عنوان کرد: 13 پروژه در زمینه فرهنگی، هشت پروژه در زمینه راه روستایی، هشت پروژه در زمینه آب‌رسانی و اصلاح شبکه‌های آب روستاهای این شهرستان، پنج پروژه در بخش کشاورزی و در دیگر بخش‌ها نظیر برق‌رسانی، عمران و آبادانی و دیگر زمینه‌های کاری پروژه‌هایی هستند که در این شهرستان به مرحله اجرا رسیده و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

وی یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در این شهرستان به مرحله بهره‌برداری رسید را فاز اول پروژه آب‌رسانی به مجتمع شهدای دهستان پشته زیلایی واقع در بخش سرفاریاب دانست و متذکر شد: در فاز اول 18 روستای بزرگ از این پروژه بهره‌مند خواهند شد و آب شرب در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد.

امیدی‌پور اعتباری که برای این فاز از پروژه تاکنون هزینه شده را افزون بر 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: سه ایستگاه پمپاژ در این پروژه وجود دارد که با بیش از 40 کیلومتر شبکه‌گذاری، آب سالم و آشامیدنی در اختیار مردم شهید‌پرور زیلایی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول