اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان:

21 میلیارد ریال در توزیع برق سمنان سرمایه‏گذاری شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اعلام کرد: حدود 21 میلیارد ریال در صنعت توزیع برق سمنان سرمایه‏گذاری شد.

21 میلیارد ریال در توزیع برق سمنان سرمایه‏گذاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز 56 طرح برق‏رسانی در مراسم افتتاحیه متمرکز پروژه‏ها که با حضور استاندار سمنان، امام جمعه موقت سمنان، معاونان استاندار، فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‏های اجرایی انجام شد، مورد بهره‏برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در این مراسم اظهار داشت: بهره‏برداری از 56 طرح برق‏رسانی گام دیگری در عرصه خدمت‏رسانی به مردم و توسعه زیرساخت‏هاست.

سیدمحمد موسوی‏زاده به تامین برق یک روستا در هفته دولت امسال اشاره کرد و گفت: پنج طرح برق‏رسانی مربوط به پروژه‏های مسکن مهر به طور همزمان افتتاح شد.

وی اجرای 9 طرح احداث و اصلاح روشنایی معابر در نقاط مختلف استان سمنان را یادآور شد و افزود :26 طرح هم در قالب توسعه و بهینه‏سازی شبکه‏های توزیع برق برای ظرفیت‏سازی پذیرش مشترکان جدید در سطح استان از جمله طرح‏های افتتاحی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان 15 طرح شامل تجهیز، احداث و افزایش ظرفیت ایستگاه‏های توزیع برق را از دیگر موارد قابل بهره‏برداری عنوان کرد.

موسوی‏زاده افزود: مجموع اعتبار صرف شده برای افتتاح این طرح‏ها، 20 میلیارد و 944 میلیون ریال است.

کلیدزنی یکی از پروژه‏های برقی به نیابت از همه پروژه‏های قابل افتتاح صنعت توزیع برق استان با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان سمنان امروز انجام شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول