اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فصل جدید لیگ‌های برتر کشور

تست‌گیری باشگاه صبا از فوتبالیست‌های مستعد قمی آغاز شد

خبرگزاری فارس: تست‌گیری از بازیکنان رده‌های سنی نوجوانان و امید برای عضویت در صبای قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور آغاز شد.

تست‌گیری باشگاه صبا از فوتبالیست‌های مستعد قمی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم زمان زیادی به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ‌های برتر فوتبال رده‌های سنی پایه کشور باقی نمانده است و قرار است دو نماینده فوتبال قم در لیگ‌های برتر نوجوانان و امید باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان بروند.

تیم‌های فوتبال نوجوانان و امید باشگاه صبا امسال نمایندگان قم در رقابت‌های لیگ‌های برتر فوتبال نوجوانان و امید کشور هستند و از مهر ماه سال جاری در فصل جدید این رقابت‌ها با ترکیبی از بازیکنان مستعد و آینده‌دار بومی به مصاف حریفان می‌روند.

برای همین منظور بر اساس برنامه‌ریزی مدیریت تیم‌های پایه باشگاه صبای قم، تست‌گیری از بازیکنان رده‌های سنی نوجوانان و امید صبای قم که پیش از این برای این منظور در باشگاه صبا ثبت‌نام به عمل آورده بودند، در دو مرحله برگزار می‌شود.

نخستین مرحله تست‌گیری از بازیکنان ثبت‌نام شده از عصر روز دوشنبه ششم شهریور ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی هلال احمر شهر مقدس قم آغاز شد و در آن فوتبالیست‌های مستعد زیر نظر مربیان پایه باشگاه صبا مورد ارزیابی قرار گرفتند.

این در حالی است که طبق برنامه باشگاه صبای قم، دومین مرحله این تست‌گیری نیز از ساعت 14 تا 17 روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه زیر نظر ‌هادی رنجبر، ‌هادی گائینی و مجید کمیجانی در زمین چمن مجموعه ورزشی هلال احمر قم برگزار می‌شود.

با توجه به محدودیت‌های سنی اعلام شده برای بازیکنان رده‌های پایه از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان، بازیکنان رده سنی نوجوانان دارای رده سنی 11 دی ماه سال 1375 به بالا و بازیکنان رده سنی امید دارای رده سنی 11 دی ماه سال 1370 به بالا می‌توانند در این تست‌گیری حضور یابند.

تیم‌های رده‌های سنی پایه باشگاه صبای قم یعنی امید و نوجوانان در حالی امسال در مسابقات لیگ‌های برتر نوجوانان و امید باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌روند که امیدهای صبا دومین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می کنند اما نوجوانان برای چهارمین فصل متوالی گام به این مسابقات می‌گذارند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول