اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک دیدار تدارکاتی

تیم فوتبال الوند همدان به مصاف راهیان کرمانشاه می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال الوند همدان در مراحل آماده‌سازی خود برای لیگ دسته اول امروز به مصاف راهیان کرمانشاه می‌رود.

تیم فوتبال الوند همدان به مصاف راهیان کرمانشاه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال الوند همدان در مراحل آماده‌سازی خود برای لیگ دسته اول و در ادامه بازی‌های تدارکاتی امروز در کرمانشاه به مصاف راهیان این شهر می‌رود.

شاگردان رضا طلایی چند هفته‌ای را در شهر همدان تمرین می‌کنند و یک بازی تدارکاتی نیز با شهرداری بندرعباس انجام دادند که با نتیجه یک بر صفر موفق شدند این تیم را شکست دهند در ادامه اردوی آماده‌سازی خود و بازی‌های تدارکاتی امروز باید خود را در مصاف حریف کرمانشاهی محک بزنند.

تیم الوند که در گروه نسبتاً سختی نسبت به گروه «ب» مسابقات قرار گرفته است کار سختی را در این گروه در پیش دارد، همان طور که سرمربی این تیم گفته بود شرایط این فصل لیگ دسته اول بسیار دشوار است و هر بازی برای هر تیم حکم فینال را دارد.

الوند تیم تازه صعود کرده به لیگ دسته اول است و امسال فصل سختی را باید در دسته اول بگذراند. تیم الوند یک تیم بومی و شناسنامه فوتبال همدان و با بازیکنان و کادر فنی بومی این شهر است.

گفتنی است، الوند یک تیم خصوصی است که توسط بهرام یدی و علی سیفی زارعی اداره می‌شود.

این تیم به احتمال فراوان بعد از این بازی اردوی یک هفته‌ای را هم در تهران دنبال خواهد کرد تا در آن جا بازی تدارکاتی را با صبای قم برگزار کند تا به بالاترین سطح آمادگی خود برسد.

هم‌اکنون الوند با چند بازیکن نظیر رامین خسروی، هادی بلوری نوین، هادی زرین ساعد قرارداد امضا کرده است و کادر فنی این تیم با وسواس فراوان به دنبال جذب بازیکن هستند.

الوند در لیگ دسته اول و در گروه «الف» این مسابقات با تیم‌های ابومسلم مشهد، شاهین بوشهر، نساجی مازندران، ماشین‌سازی تبریز، نفت مسجد سلیمان، شهرداری اراک، فولاد یزد، پارسه تهران، اتکا گلستان، مس سرچشمه، گسترش فولاد و گل گهر سیرجان هم‌گروه است.

بازی تدارکاتی الوند با راهیان کرمانشاه که همان شیرین‌فراز سابق است امروز ساعت 17 در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول