اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته مسابقات بانوان فوتبال مازندران:

لیگ فوتبال بانوان مازندران 12 شهریور آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته مسابقات بانوان هیئت فوتبال مازندران 12 شهریور را آغاز لیگ دسته یک فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های استان را به میزبانی پل‌سفید عنوان کرد.

لیگ فوتبال بانوان مازندران 12 شهریور آغاز می‌شود

فاطمه جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این دوره از مسابقات پنج تیم به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند.

وی گفت: تیم‌های ساری، صنایع لبنی میانکاله بهشهر، بندر نوشهر، استقلال ساری و سعادت پل‌سفید به عنوان پنج تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هستند.

جعفری درباره رقابت این تیم‌ها در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های بانوان استان افزود: در روز 12 تا 14 شهریور این تیم‌ها در پل سفید به صورت دوره‌ای با هم دیدار می‌کنند.

این مسئول در ادامه متذکر شد: با توجه به حضور پنج تیم در این رقابت‌ها در هر روز یکی از تیم‌های شرکت‌کننده باید دو بار مقابل حریفان بازی کنند.

جعفری گفت: در روز نخست 12 شهریور طبق قرعه لیگ تیم ساری باید در یک روز دو بار در برابر نمایندگان بهشهر و پل سفید بازی کند.

این مسئول یادآور شد: تیم ساری در بازی نخست خود از ساعت 9:30 دقیقه با صنایع لبنی میانکاله بهشهر و دیگر نماینده ساری تیم استقلال  نیز از ساعت 11 با بندر نوشهر مسابقه می‌دهد.

مسئول کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: در دیگر بازی این هفته تیم ساری در بازی دوم خود از ساعت 12:30 دقیقه به دیدار سعادت پل سفید می‌رود.

وی گفت: در روز دوم 13 شهریور تیم صنایع لبنی میانکاله بهشهر با استقلال ساری، بندر نوشهر با ساری، صنایع لبنی میانکاله بهشهر با بندر نوشهر و سعادت پل سفید با استقلال ساری بازی می‌کنند.

جعفری درباره رقابت این تیم‌ها در روز سوم 14 شهریور ماه افزود: سعادت پل سفید با بندر نوشهر، دو تیم همشهری ساروی و در آخرین دیدار تیم صنایع لبنی میانکاله بهشهر با سعادت پل سفید دیدار می‌کنند.

این مسئول در پایان از حضور بازیکنان مطرح در لیگ فوتبال استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در تیم‌های شرکت‌کننده این دوره از رقابت‌ها بازیکنان مطرح و ملی‌پوش مازندرانی نیز در تیم‌های مختلف حضور دارند و شرکت این بازیکنان لیگ فوتبال بانوان مازندران را داغ و حساس‌تر می‌کند.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول