اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 13 شهریور ماه

مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس زمان برای تهرانی‌ها تمدید شد

خبرگزاری فارس: دبیر چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان از تمدید مهلت ارسال آثار برای هنرمندان تهرانی تا پایان وقت اداری 13 شهریور ماه خبر داد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس زمان برای تهرانی‌ها تمدید شد

حمیدرضا مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به اینکه 10 شهریور ماه آخرین فرصت برای ارسال آثار عکاسی علاقمندان به چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان اعلام شده بود، به دلیل تعطیلی تهران تا 11 شهریور هنرمندان عکاس تهران می‌توانند آثار خود را تا پایان وقت دوشنبه 13 شهریور با پست پیشتاز به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی تصریح کرد: این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و آثاری که بعد از تاریخ فوق به دبیرخانه ارسال شوند در داوری شرکت داده نمی‌شوند.

دبیر چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان خاطر نشان ساخت: جشنواره سراسری عکس زمان در دو بخش الف و ب برگزار می‌شود که بخش الف شامل موضوع انقلاب اسلامی در گذر زمان( انقلاب و تعمیق اعتقادات مردم، انقلاب، ولایت‌پذیری و ایثار، دستاوردهای انقلاب، کار و سرمایه ایرانی) و بخش ب نگاه آزاد به مفهوم زمان است.

مجیدی بیان داشت: این جشنواره 28 تا 30 شهریور ماه و با همکاری شرکت پتروشیمی شازند، شهرداری اراک و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گفته وی کار انتخاب آثار و اطلاع‌رسانی 20 شهریور ماه و توسط محمدمهدی رحیمیان، عباس میرهاشمی و کریم ملک‌مدنی هیئت داوران جشنواره صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول