اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار بوشهر

3 پروژه ورزشی در دیلم افتتاح و کلنگ‎زنی شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در آیینی با حضور استاندار بوشهر و مسئولان محلی 3 پروژه ورزشی در شهرستان دیلم افتتاح و کلنگ‎زنی شد.

3 پروژه ورزشی در دیلم افتتاح و کلنگ‎زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم عملیات اجرایی استخر سرپوشیده دیلم با 24 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی استانی و با مساحت 975 مترمربع آغاز شد.

همچنین عملیات اجرایی خوابگاه ورزشکاران دیلم با 528 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی استانی و در سه طبقه و با مساحت 964 متر مربع ساخته می‎شود.

سالن ورزشی رزمی پوریای ولی نیز با 2 میلیارد ریال اعتبار به بهره‎برداری رسید که این سالن در فضایی به مساحت 400 متر مربع ساخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این آیین گفت: تا پیش از سال 90 فقط چهار استخر زیر نظر این اداره‌کل در استان وجود داشت که با توجه به نیاز استان به استخر امسال عملیات اجرایی پنج استخر آغاز شده است.

رضا جمشیدی افزود: در دولت‎های نهم و دهم توجه ویژه‎ای به توسعه ورزش در کشور به‌ویژه استان بوشهر شده است و افزایش چشمگیر اعتبارات در این بخش مؤید این امر است.

وی ادامه داد: تا پیش از دولت نهم هیچ سالن ورزشی روستایی نداشتیم و سالن‎های موجود در شهرها نیز معدود و فاقد امکانات لازم بود اما در این دو دولت همه شهرهای استان از سالن‎های چند منظوره مجهز برخوردار شدند ضمن اینکه ساخت سالن‎های ورزشی روستایی نیز در استان بوشهر با شتاب در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان بوشهر و کمبود امکانات فرهنگی و تفریحی در برخی مناطق به‌ویژه روستاها تلاش ما این است که با توسعه فضاهای ورزشی در همه مناطق و تامین امکانات و تجیهزات مناسب ورزشی، زمینه ارتقای سلامت جسمی و روانی همه اقشار به‌ویژه جوانان را در استان فراهم کنیم.

جمشیدی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با استقبال چشمگیر جوانان و بانوان از فعالیت‎های ورزشی در سال‎های اخیر که با توسعه فضاهای ورزشی محقق شده، رشته‎های ورزشی در بخش‎های مختلف نیز توسعه یافته است و شاهد شکوفایی و رشد استعدادهای جوانان و بانوان در این رشته‎ها هستیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول