اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره:

خرم‌دره زمین برای احداث پروژه‌های ورزشی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره گفت:‌ اداره ورزش و جوانان خرم‌دره با مشکل نداشتن زمین و فضای لازم برای احداث اماکن ورزشی روبه‌رو است.

خرم‌دره زمین برای احداث پروژه‌های ورزشی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، احمد ابراهیم خلیل‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات حوزه ورزش این شهرستان با بیان اینکه خرم‌دره در حال سپری کردن روزهای خوب خود در ورزش است، اظهار داشت: در وضعیت ایده‌آل قرار نداریم، ولی با این امکانات موجود در رتبه دوم استان قرار داشته و این مهم افتخاری برای این شهرستان است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در بخش ورزش شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره با مشکل عدم وجود زمین برای احداث اماکن ورزشی روبرو است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره افزود: در حال حاضر چندین مجوز احداث سالن ورزشی را دارا بوده ولی به دلیل نبود زمین دچار مشکل هستیم.

وی تصریح کرد: شورای شهر خرم‌دره سه زمین در اختیار ما قرار داد که این زمین‌ها معارض داشتند و از وزارت‌خانه نیز به ما تکلیف شده است که به هیچ عنوان نباید در زمین‌های دارای معارض ساخت و ساز صورت بگیرد.

خلیل‌پور با اشاره به کسب 86 مدال کشوری توسط ورزشکاران خرم‌دره‌ای در سال 89 خاطرنشان کرد: در سال 90 این تعداد به 100 مدال افزایش پیدا کرد که امیدوار هستیم در سال جاری تعداد مدال‌های کسب شده ورزشکاران خرم‌دره‌ای 20 درصد رشد داشته باشد.

وی افزود: طی چهار ماه گذشته ورزشکاران ووشوکار خرم‌دره‌ای دو مدال طلا و نقره از مسابقات بین‌المللی پارس کسب کردند.

وی افزود: در رشته‌ تکواندو نیز یک مدال نقره از مسابقه‌های بین‌المللی اتریش و در رشته پاورلیفتینگ نیز دو مدال نقره و یک برنز توسط ورزشکاران خرم‌دره‌ای کسب شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره اضافه کرد: در این چهار ماه شاهد کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز در رشته دو ومیدانی و همچنین کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز نیز توسط بانوان ورزشکار خرم‌دره‌ای در رشته کاراته بوده‌ایم.

وی با اشاره به کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز توسط کشتی‌گیران خرم‌دره‌ای تصریح کرد: ‌تیم فوتسال بانوان خرم‌دره نیز نائب‌ قهرمان مسابقات استانی شده و تیم بسکتبال دختران نونهال خرم‌دره نیز مقام قهرمانی استان را به خود اختصاص داده است.

خلیل‌پور با اشاره به آغاز رقابت‌های المپیک لندن اضافه کرد: تمام کشورهای حاضر در المپیک برای نشان دادن قدرت کشور خود وارد این رقابت‌ها می‌شوند که یکی از معیارهای پیشرفت کشورها کسب مدال رقابت‌های جهانی و المپیک است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در زمینه ورزش، موجب کاهش ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود که همگان باید در مسیر توسعه ورزش تلاش داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره با بیان اینکه جمعیت کشور ایران جوان است، گفت: این جمعیت جوان نیازمند فضایی برای تخلیه خود است که با حداقل امکانات این امر امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول