اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

افتتاح 19 پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از افتتاح 19 پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی در دشتستان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 19 پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: فرهنگ یکی از اساسی‌ترین مقوله‌هایی است که دولت در سال‌های اخیر مورد توجه قرار داده و شاهد اقدامات گسترده‌ای در این زمینه بوده‌ایم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: گستردگی حوزه‌های فرهنگی به حدی است که تمامی عرصه‌ها و زمینه‌های دیگر را در بر می‌گیرد و در این راستا می‌توانیم شرایط را برای دستیابی به اهداف مهم پیش رو و چشم‌اندازهای آتی فراهم کنیم و در شهرستان دشتستان به این امر توجهی خاص شده است.

خسروی بیان داشت: تمامی مدیران در حوزه فعالیت‌های خویش باید به مسائل فرهنگی توجه داشته باشند و در قالب فعالیت‌ها و وظایف نهاد و دستگاه اجرایی خود برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در جامعه توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: رشد و توسعه اجتماعی در گرو توسعه فعالیت‌های فرهنگی است و باید به موازات گسترش فعالیت‌های عمرانی و ... به گسترش فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان توجه داشته باشیم و اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر در این زمینه بسیار مؤثر بوده است.

این مسئول اذعان داشت: با همکاری مدیران و مسئولان دستگاه‌های فرهنگی شهرستان شاهد اجرا و بهره‌برداری از 19 پروژه عمرانی زیرساختی فرهنگی، ورزشی و آموزشی در سطح شهرستان هستیم.

فرماندار دشتستان در خصوص میزان اعتبارات اجرای این پروژه‌های فرهنگی عنوان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار 50 میلیارد ریال اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است.

خسروی گفت: احداث ساختمان دانشگاه جامع علمی و کاربردی، افتتاح مرکز فنی و حرفه‌ای ویژه خواهران و احداث مدرسه از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی است که در شهرستان دشتستان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در قالب برنامه‌های فرهنگی به توسعه فعالیت‌های دینی و قرآنی توجهی خاص داشته‌ایم عنوان کرد: احداث و تجهیز خانه‌های عالم و مکتب‌القرآن و مصلی‌ها از اقدامات مهمی است که به منظور توسعه فعالیت‌های دینی و قرآنی در شهرستان دشتستان صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول