اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان خبر داد

اصفهان آماده پذیرایی از کشورهای حاضر در اجلاس عدم تعهد

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان گفت: اصفهان در آماده‌باش کامل برای میزبانی از هر تعداد هیئت خارجی که برای شرکت در اجلاس کشورهای غیر متعهد به تهران آمده‌اند، است.

اصفهان آماده پذیرایی از کشورهای حاضر در اجلاس عدم تعهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن نوریان پیش‌ از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مورد برنامه سفر هیئت‌های خارجی شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمام نیروهای امنیتی و متولیان برگزاری و همراهی هیئت‌های خارجی در اصفهان به حالت آماده‌باش هستند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون هتل عباسی اصفهان که خود از میراث گران‌بهای تاریخی به شمار می‌رود میزبان وزیر امور خارجه بنگلادش و نیز وزیر امنیت اکوادور و هیئت‌های همراه آنها است.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان تصریح کرد: این هیئت‌های خارجی از باغ موزه چهل ستون که در آن نمایشگاهی از آثار هنری و صنایع دستی استان اصفهان و دیگر استان‌های کشور به نمایش گذاشته شده است، دایر است.

وی افزود: تاکنون دو هیئت خارجی که در صدر آنها وزیر امنیت کشور اکوادور و وزیر امور خارجه بنگلادش بوده‌اند از اصفهان بازدید کرده‌اند.

نوریان در ارتباط با اینکه چه تعداد هیئت خارجی در حاشیه اجلاس عدم تعهد به اصفهان سفر می‌کنند، اضافه کرد: همه چیز به دقیقه است اما آماده هستیم تا از هر هیئتی که وارد اصفهان می‌شود، پذیرایی کنیم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول