اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

استاندار جدید اردبیل چهره جناحی و خطی نیست/ دولت عاقلانه عمل کرد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: استاندار جدید اردبیل به دور از هرگونه گرایش حزبی و جناحی تنها با شعار خدمت می‌تواند موفق عمل کرده و از فرصت پیش آمده استفاده کند.

استاندار جدید اردبیل چهره جناحی و خطی نیست/ دولت عاقلانه عمل کرد

جواد زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: با توجه به وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور و برخی چالش‌هایی که دولت با آن مواجه است به نظر می‌رسد سال‌جاری و مدت باقی مانده از دولت دهم باید مدبرانه عمل کرد تا پیشبرد مطلوب کارها را با همدلی و هماهنگی شاهد و ناظر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در این اوضاع و احوال انتخاب نیکزاد به عنوان یک نیروی توانمند بومی یکی از اقدامات شایسته بوده که این مدیر ملی و استانی می‌تواند با اشرافیت خاص، شناخت استعدادها و توانمندی‌های استان و تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی کارها را به پیش برد.

این عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: ما نیز می‌توانیم از این بستر و فرصت پیش آمده بهترین استفاده را برده و از حضور او و برادرش علی نیکزاد در کابینه به عنوان ارکان اقتصادی و اساسی دولت بهترین بهره‌برداری را کنیم.

زنجانی اضافه کرد: در این مدت یک ساله مانده از دولت دهم می‌توان با تکیه بر توانمندی برادران نیکزاد اعتبارات و فرصت‌های خدمت بیشتری را به این استان سرازیر کرد در حالی که یقین داریم از روز اول حضورش در اردبیل اکبر نیکزاد در سنگر خدمت جدید با قدرت و توان حاضر خواهد شد.

وی توجه همه‌جانبه استاندار جدید اردبیل را به تمام ابعاد با برجستگی گرایش عمرانی یادآور شد و تصریح کرد: در تمام زمینه‌ها برای او فرصت خدمت در این استان مهیاست اما با شناختی که از عملکرد او داریم مطمئن هستیم چهره عمرانی او به سایر وجوه می‌چربد.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: استاندار جدید اردبیل باید به زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، گردشگری و سرمایه‌گذاری عنایت داشته باشد و با همدلی و یکدستی نیروهای بومی و نمایندگان استان بتواند اردبیل را به مهد توسعه همه‌جانبه تبدیل کند.

زنجانی ابراز داشت: بنده فکر می‌کنم حضور نیکزاد بهترین و بیشترین زمینه را برای شورا و شهرداری فراهم می‌آورد تا با اقبال خاص به حوزه عمران شهری یاریگر این مجموعه در ارائه خدمات همه‌جانبه به مردم باشد.

وی افزود: سوابقی که نیکزاد از فعالیت در حوزه شهری و تعامل با شورا دارد امیدواریم کارهای عمرانی و اجرایی در این مجموعه رونق گرفته و در ایام مسئولیت نیکزاد شورا و شهرداری پا به پای سایر مجموعه‌ها بتواند یاریگر استاندار جدید بوده و در سنگر خدمت‌رسانی حاضر باشیم.

عضو شورای شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود موقعیت‌شناسی را در هر احوال و روزگاری یادآور شد و تاکید کرد؛ نیکزاد در مقایسه با مدیر قبلی از محسنات و اشرافیت بیشتری برخوردار است و هماهنگی با نیروهای بومی می‌تواند رمز موفقیت او باشد.

زنجانی از تمام رسانه‌ها و مدیران و مسئولان استانی خواست؛ با برجسته‌سازی محسنات و خدمات نیکزادها در این استان بستر و زمینه همراهی و همسویی را فراهم آورده و بیش از گذشته بکوشند استاندار جدید را در انجام مسئولیت یاری کنند.

وی یکی دیگر از مزیت‌های نیکزاد را خطی و جناحی نبودن او در سنگر خدمات‌رسانی عمرانی اعلام کرد و بیان داشت: استاندار جدید اردبیل به دور از هرگونه گرایش حزبی و جناحی تنها با شعار خدمت می‌تواند موفق عمل کرده و از فرصت پیش آمده استفاده کند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: موفقیت هر کس مرهون کارنامه‌اش است و به نظر من ترکیب مدیران فعلی و برخی دلسوزان به استان نشان می‌دهد که نیکزاد در دوران مسئولیت خود با تکیه بر توانمندی‌های استان می‌تواند موفق بوده و شایسته عمل کند.

زنجانی در پایان سخنان خود اظهار داشت: به نظر بنده دولت با انتخاب نیکزاد برای استانداری اردبیل کار عاقلانه‌ای انجام داده چراکه نیکزاد از حداکثر مقبولیت برخوردار بوده و محبوبیت او نیز با تداوم موفقیت‌ها مشهود است.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول