اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

صرفه‌جویی در مصرف آب ضرورتی انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، برنامه‌ها و دستاوردهای آبفای قم را امیددهنده دانست و گفت: مردم باید بیشترین صرفه‌جویی را در مصرف آب داشته باشند.

صرفه‌جویی در مصرف آب ضرورتی انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی در بازدید از غرفه شرکت آب و فاضلاب استان قم در نمایشگاه جلوه‌های خدمت از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های این شرکت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های آبفا گفت: با بهره‌برداری از سامانه خدمات مشترکین آبفا دیگر لازم نیست مردم برای دریافت خدمات به مناطق مشترکین آب و فاضلاب مراجعه کنند.

وی افزود: مردم به آسانی می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت آب و فاضلاب استان و یا نزدیک‌ترین دفتر پیشخوان دولت 21 خدمت شرکت آب و فاضلاب را به سرعت و سهولت دریافت کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید پیشرفت‌های شرکت آب و فاضلاب استان را نسبت به سال‌های گذشته خارق‌العاده دانست و گفت: برنامه‌ها و دستاوردهای شرکت آب و فاضلاب استان بسیار امیددهنده و بشارت دهنده است.

وی با بیان اینکه کارها توسط آبفا به صورت جهشی پیش رفته است، پیشرفت‌ها‌ی این شرکت را قابل مقایسه با قبل ندانست و خاطر نشان کرد: به حمدالله کارهای خوبی توسط شرکت آب و فاضلاب استان انجام گرفته که امیدواریم این کارها به رضایت هر چه بیشتر مردم بینجامد.

آشتیانی همچنین تلاش‌های شرکت آب و فاضلاب را برای کاهش هدررفت آب مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به کم آبی در استان و خشکسالی‌های مستمر، اقدامات خوبی برای جلوگیری از هدررفت آب صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود قرار گرفتن استان قم در منطقه خشک و کم آب را مورد توجه قرار داد و از مردم خواست تا حد ممکن در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم یادآور شد: این آب با هزینه‌های بسیار زیاد به قم می‌رسد بنابراین ضرورت دارد قدر آن را بدانیم و در استفاده بهینه از آن دقت لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول