اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود:

منطقه محروم اطاقور نیازمند توجه ویژه مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار لنگرود گفت: منطقه محروم اطاقور لنگرود نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

منطقه محروم اطاقور نیازمند توجه ویژه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود عزیز کاظمی بعد از ظهر امروز در افتتاح پروژه آب این شهرستان اظهار کرد: دولت و تمام دستگاه‌ها خدماتی که ارائه می‌کنند قابل تحسین است.

وی محاصره‌های اقتصادی را موجب انسجام بیشتر مدیران و مسئولان برای انجام کارهای بزرگ دانست و تصریح کرد: دولت و مجلس بسیج شده‌اند تا کارهای بزرگی در کشور انجام دهند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه آمار و ارقام ارائه شده در منطقه بسیار قابل توجه است تصریح کرد: افتتاح 14 هزار تخت بیمارستانی در گیلان که تا پایان برنامه پنجم توسعه باید به 60 هزار تخت برسد نشان‌دهنده گوشه‌ای از این کار بزرگ است.

وی با بیان اینکه مشکلات موجود انکارناپذیر است اذعان کرد: مشکلات و خدمات در کنار یکدیگر وجود دارند.

کاظمی اضافه کرد: لنگرود 60 پروژه در قالب 19 میلیارد تومان در هفته دولت ارائه کرده که این پروژه‌ها به صورت کلی به رقم 60 رسیده است زیرا مسکن مهر با 96 واحد و نیز 25 واحد مددجویان هر کدام تنها یک پروژه می‌شود و این پروژه‌ها به صورت ریز عنوان نشده است که اگر اینگونه بود بیش از 400 پروژه اعلام می‌شد.

وی درباره پروژه آبرسانی به 14 روستای لنگرود ابراز کرد: با افتتاح این 14 روستا تمام روستاهای بخش جلگه‌ای و مرکزی این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.

فرماندار لنگرود گفت: اکنون باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا در منطقه کوهپایه‌ای اطاقور امر آبرسانی صورت گیرد زیرا اطاقور یک بخش محروم و دارای کد محرومیت کشوری است.

وی از تمام مسئولان خواست تا بسیج شده و تلاش خود را برای آبرسانی، گازرسانی، روشنایی و دیگر امکانات این منطقه به کار گیرند.

کاظمی با بیان اینکه اطاقور لنگرود نیازمند توجه ویژه مسئولان است خاطر نشان کرد: این منطقه دارای 150 روستای پراکنده است که از نعمت آب آشامیدنی محروم است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول