اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح پزشک خانواده

تمهیدات فعالیت پزشکان در مناطق محروم مشهد در نظر گرفته شد

خبرگزاری فارس: مسئول توسعه شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شماره 3 مشهد گفت: تمهیداتی برای رفتن پزشکان به مناطق محروم و حاشیه شهر که جزو طرح پزشک خانواده شهری محسوب می‌شوند در نظر گرفته شده است.

تمهیدات فعالیت پزشکان در مناطق محروم مشهد در نظر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مرتضی ابراهیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به عنوان مثال در شهرک مهرگان مشهد در 10 کیلومتری جاده سیمان که در منطقه 3 شهرداری مشهد قرار دارد به 3 پزشک نیاز است.

وی در این راستا تصریح کرد: برای آمدن پزشکان به این منطقه در راستای انجام طرح پزشک خانواده ساختمانی را که در اختیار مرکز بهداشت و درمان شماره 3 است را در اختیار پزشکان قرار می‌دهیم.

مسئول توسعه شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شماره 3 مشهد در ادامه با اشاره به بافت ناهمگون منطقه، خاطرنشان کرد: این مساله است که سبب می‌شود تا زمینه شیوع بیماری‌های عفونی و غیرعفونی مستعد شود.

ابراهیمی در این راستا ادامه داد: این مساله است که اهمیت پوشش مناسب پزشکی را در آن منطقه روشن می‌کند و در این راستا باید از پزشکان درخواست کنیم تا این منطقه را زیر پوشش خود قرار دهند.

وی در ارتباط با پیش‌بینی‌های انجام شده برای این منطقه تاکید کرد: یک درمانگاه تیپ دو شبانه‌روزی نیاز داریم تا بتوانیم خدمات خوبی را به مردم این منطقه ارائه دهیم.

مسئول توسعه شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شماره 3 مشهد، ادامه داد: بعد از ایجاد این درمانگاه خدماتی مانند آزمایشگاه و رادیولوژی را نیز در نظر گرفته‌ایم تا برای افراد ساکن در این محدوده ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول