اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

محرومیت‌زدایی از اهداف اساسی دولت نهم و دهم بوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: محرومیت‌زدایی و توزیع عادلانه خدمات در نقاط مختلف کشور از اهداف اساسی دولت نهم و دهم بوده که با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و سهمیه‌بندی بنزین امروز همه مردم از مزایای این خدمات بهره‌مند هستند.

محرومیت‌زدایی از اهداف اساسی دولت نهم و دهم بوده است

محمد شفیعی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با تبریک هفته دولت اظهار کرد: در چهار سفر هیئت دولت به این شهرستان بیش از 400 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 2 هزار میلیارد ریال عملیاتی و اجرایی شد.

وی با اشاره به خدمات و دستاورد دولت نهم و دهم در گچساران افزود: بسیاری از پروژه‌های سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت به این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و تعدادی نیز در دست اجرا است.

محرومیت‌زادیی و توزیع عادلانه خدمات از شاخص‌های دولت نهم و دهم است

فرماندار گچساران ابراز داشت: عملکرد این دولت در بسیاری از شاخص‌ها بسیار چشمگیر بوده که قابل قیاس با دوره‌های قبل نیست.

شفیعی احداث بیش از 2 هزار واحد مسکونی مسکن مهر، احداث دو بیمارستان 96 و 64 تختخوابی، احداث دانشکده نفت وگاز، توسعه و تکمیل فرودگاه، آغاز عملیات اجرایی دو بانده کردن محور گچساران به بابامیدان و خیرآباد، احداث چند طرح بزرگ ورزشی، آبرسانی به شهر دوگنبدان از سد کوثر را از عمده طرح‌های مهم دولت نهم و دهم در این شهرستان برشمرد.

وی بیان داشت: با اجرای کامل این طرح‌ها چهره گچساران در آینده متحول خواهد شد و رشد چشمگیری در بسیاری از شاخص‌ها خواهیم داشت.

شفیعی تصریح کرد: محرومیت‌زدایی و توزیع عادلانه خدمات در نقاط مختلف کشور از اهداف اساسی دولت نهم و دهم بوده که با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و سهمیه‌بندی بنزین امروز همه مردم از مزایای این خدمات بهره‌مند هستند.

وی توسعه و عمران روستایی و کمک به اقشار کم‌ درآمد و محروم جامعه را از برنامه‌های مهم دولت نهم و دهم برشمرد و یادآور شد: در نقاط مختلف روستایی شاهد خدمات‌رسانی مطلوب دولت در بخش‌های مختلف هستیم.

گچساران به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

فرماندار گچساران بیان داشت: با تلاش دولتمردان خدوم این نظام امروز بیشتر روستاهای گچساران از نعمت آب، برق، گاز، راه روستایی آسفالته، پوشش شبکه‌های سیما، مراکز آموزشی، وسایل ارتباطی و مراکز بهداشتی بهره‌مند هستند.

شفیعی تصریح کرد: توسعه همه جانبه در سراسر کشور و در گچساران در حوزه‌های مختلف مشهود و نمایان بوده و گچساران با در دست اقدام داشتن ده‌ها پروژه‌ عمرانی و خدماتی به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که کشور در شرایط کنونی با مشکلاتی از قبیل تحریم از ناحیه کشورهای خارجی مواجه شده است.

شفیعی گفت: امروز با تلاش و پشتکار دولتمردان و همراهی مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی آهنگ توسعه در جای جای کشور و گچساران نواخته می‌شود و هر روز شاهد اجرای طرح‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سطح کشور هستیم.

وی یادآور شد: امسال حدود 300 میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کهگیلویه و بویراحمد به گچساران اختصاص داده شده است.

شفیعی افزود: با جذب به موقع این میزان اعتبار و اجرا و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی چهره این شهرستان دگرگون می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول