اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

قیمت‌گذاری برنج با وضعیت کشاورزان متناسب باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت‌گذاری برنج با وضعیت کشاورزان متناسب باشد.

قیمت‌گذاری برنج با وضعیت کشاورزان متناسب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید رمضان شجاعی بعدازظهر امروز در جمع مدیران مرکز مازندران با بیان اینکه تهدید‌های دشمن شکل جدید تحریم‌های اقتصادی را به خود گرفته است، اظهار داشت: طرح تهدید و تحریم‌های اقتصادی از سوی دشمن برای کشور ماندگار نیست.

*نباید بگذاریم تا مرغ و تخم‌مرغ موضوع دشمن شود

وی ادامه داد: ایران در فروش نفت مشتریان خود را دارد و هیچ کشوری نمی‌تواند مدت زیادی از ما نفت نخرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه مدیران شهرستانی برخی نارسایی‌های موجود در جامعه را به نحو درستی تدبیر کنند، متذکر شد: نباید بگذاریم تا مرغ و تخم‌مرغ موضوع دشمن شود.

شجاعی اظهار داشت: مردم ما در نظام جمهوری اسلامی اصل انقلاب و اسلام را باور دارند و دولت ما نیز پر کار است.

وی با اشاره به اینکه مدیران ادارات شهرستانی در مراوده با مردم روح مدیر اخلاق‌مدار را حفظ کنند، خاطر نشان کرد: مسئولان و مدیران با رفتار برادرانه موضوعاتی که در پی تحریم‌ها وجود دارد حل و فصل کنند.

منتخب مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در صدد ایجاد اعتراضات عمومی در جامعه است، گفت: دشمن قصد دارد در توانمندی مدیران ادارات و نهادهای دولتی ابهام و تشکیک ایجاد کند.

وی متذکر شد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها قصد دشمن در این فضای تهدید آمیز ایجاد تبلیغ برای خود است و ما نباید اجازه دهیم فضای سیاسی جامعه ملتهب شود.

شجاعی ادامه داد: برای گذر از بحران اقتصادی، رهبری امسال را با شعار حمایت از تولید و سرمایه ملی مزین کردند که در این امر مهم باید به تولید، کار و سرمایه ایرانی اهتمام ورزیم.

*قیمت‌گذاری برنج با وضعیت کشاورزان متناسب باشد

وی با اشاره به اینکه قیمت تولیدات کشاورزی به ویژه برنج باید متناسب با وضعیت کشاورزان باشد تا برای این اقشار انگیزه کار و تولید ایجاد کند، بیان داشت: 2 میلیون  تن برنج در مازندران تولید می‌شود که نیاز  استان 2 میلیون و 500 تن است و تنها ما بخش کمی از نیاز استان را می‌توانیم وارد کنیم که این میزان هم با کمی توجه بیشتر در داخل استان قابلیت کشت دارد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ارتباط مسئولان استان  با وزرا را برای طرح‌های توسعه‌ای استان و شهرستان مناسب دانست و گفت: اطلاعات  آگاهی بخشی مدیران ادارات شهرستانی از نارسایی‌های شهر به نمایندگان مجلس می‌تواند در تخصیص اعتبار از سوی وزارتخانه موثر باشد.

وی به بحث فرسودگی شبکه‌های برق در شهرستان ساری اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های مکرر، تخصیص اعتبار برای بازسازی شبکه فرسوده برق شهرستان ساری از سوی وزارتخانه صادر شد.

*اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به مناطق بالادست

شجاعی با اشاره به اینکه شرکت گاز می تواند در بحث گازرسانی از تسهیلات بانکی بهره‌مند شود، بیان داشت: از سوی وزارت‌خانه متبوع اعتبار 30 میلیارد تومانی به شهرستان ساری برای گاز‌رسانی مناطق بالادست در نظر گرفته شد.

وی از اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی راکد در شهر ساری خبر داد و گفت: شهردار ساری قول مساعد بازگشایی سه راه جویبار تا گارد جنگل را تا پایان سال‌جاری داد.

شجاعی با بیان اینکه برخی زیر ساخت‌های شهرستانی در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی مرکز استان موثر است، تصریح کرد: ایجاد زیر ساخت‌های مناسب موجب رونق فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی در شهرستان ساری می‌شود.

این مسئول در بخشی از سخنانش خدمات خالصانه و متعهدانه جمعیت هلال احمر را در سیل میاندرود قابل تحسین دانست و گفت: پیگیر رفع مشکلات جمعیت هلال احمر شهرستان ساری هستیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول