اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

تکمیل شبکه آبرسانی روستای آرو در دماوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند از تکمیل شبکه آبرسانی روستای آرو در دماوند خبر داد.

تکمیل شبکه آبرسانی روستای آرو در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در جمع مدیرکل آبفای روستایی استان تهران، خانواده معظم شهدا، مسئولان شهرستانی و مردم روستای آرو، اظهار داشت: توجه به مناطق محروم در دولت‏های نهم و دهم یک توجه ویژه و خاص بوده است.

وی تصریح کرد: در طول سال‏های اخیر و در سفرهای استانی و شهرستانی رئیس جمهور پس از ارزیابی مشکلات مردم، طرح‏ها و برنامه‏های مختلف به اجرا درآمده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان به ساخت ورزشگاه روستای آرو اشاره کرد و اظهار داشت: این سالن ورزشی جزو مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور بوده است که با یک هزار و 150 متر زیربنا و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و750 میلیون تومان امروز مورد بهره‏برداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در کنار این ورزشگاه امروز شاهد افتتاح چند پروژه عمرانی دیگر در این روستا بودیم که اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 720 میلیون ریال را به خود اختصاص داده و از جمله آن اجرای طرح آبرسانی به روستا بوده است.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: تکمیل شبکه آبرسانی روستای آرو و تأمین آب این روستا با اعتباری بالغ یک میلیارد و 450 میلیارد ریال انجام شد که تا چندین سال آینده مشکلات آب روستا را برطرف خواهد کرد و مردم از آب سالم و بهداشتی برخوردار می‏شوند.

قاسمی‏فرزاد همچنین بهسازی راه روستای آرو و روکش آسفالت این مسیر را از دیگر پروژه‏های مورد افتتاح در این روستا اعلام کرد و گفت: این طرح عمرانی که به تازگی به اتمام رسیده و مورد بهره‏برداری اهالی قرار گرفته، 4 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه در بر داشت.

وی تصریح کرد: قرار است یک میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر در جهت ایمنی راه و ایجاد گاردریل در این مسیر هزینه شود.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان تصریح کرد: به منظور بهبود عبور و مرور و بهسازی معابر روستا مبلغ 500 میلیون ریال در اختیار دهیاری قرار گرفته که در حال حاضر معابر اصلی روستا مورد عملیات جدول‏گذاری و آسفالت قرار دارد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول