اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت انجام شد

بهره‌برداری از میدان تره‌بار چهار فصل در غرب مازندارن

خبرگزاری فارس: در آخرین روز هفته دولت بهره‌برداری از بزرگترین میدان ‌تره‌بار چهار فصل غرب مازندران آغاز شد.

بهره‌برداری از میدان تره‌بار چهار فصل در غرب مازندارن

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، عصر امروز در آخرین روز هفته دولت بهره‌برداری از بزرگترین میدان ‌بار چهار فصل غرب مازندران در تنکابن آغاز شد.

این پروژه از جمله مراکز عرضه میوه و تره‌بار به ‌صورت چهار فصل در شمال کشور است که دارای امکانات ویژه‌ای به ویژه بانک، رستوران بزرگ، فروشگاه‌های تجاری، پارکینگ مناسب و حدود 70 غرفه که شامل محل تخلیه و بارگیری، باسکول بزرگ، دفاتر اداری و رفاهی غرفه‌ها در بهترین‌ نقطه قابل دسترسی از چهارسوق شهر است.

این طرح در زمینی به مساحت 32 هزار متر مربع توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با معماری ویژه‌ میدان‌های میوه و تره‌بار احداث شده است.

در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر تنکابن با تبریک هفته گرامیداشت دولت اظهار داشت: این پروژه مصوبه شورای اسلامی شهر و براساس نیاز اساسی تنکابن، شهرهای اطراف و غرب مازندران در حل مشکل گرانی میوه و همچنین رفع معضل ترافیک و تصادفات در محل میدان ‌بار سابق که در قلب شهر قرار داشت بوده است.

عبدالعلی نیک ‌فرجام با تقدیر از سرمایه‌گذار بخش خصوصی از بانک کشاورزی استان و شهرستان در اعطای تسهیلات ویژه‌ ابراز امیدواری کرد با امکاناتی که در این پروژه در نظر گرفته شده شاهد اثرات خیر آن برای مردم شهرستان و منطقه باشیم.

نماینده معین مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز از مصوبه شورای اسلامی شهر تنکابن برای حل مشکل گرانی میوه و تره‌بار و رفع معضلات ترافیکی شهر برای ساخت این پروژه تقدیر کرد و اظهار داشت: هر چند سرمایه‌گذار بخش خصوصی نباید با دید ریسک در چنین سرمایه‌گذاری‌ها و دریافت سود فوری در آن وارد گود شود بلکه باید آینده‌نگرانه به آن بنگرد.

قاسم احمدی تاکید کرد: با توجه به اینکه این پروژه سقفی از هزینه‌هایش از تسهیلات ویژه بانکی است اما قسمت زیادی از هزینه‌های ساخت آن توسط سرمایه‌گذارآن تامین شده و این اقدام مثبت کمک بزرگی به منطقه در حل مشکل مردم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان ویژه غرب آن در مقوله آب شرب مشکل دارند، افزود: با توجه به اینکه منابع آب شیرین مازندران کم نیست اما در مدیریت و بهره‌گیری از این ودیعه خدادادی اقدام مناسبی صورت نداده‌ایم که 96 درصد آن هدر می‌رود و فقط چهار درصد آن جمع‌آوری و مورد استفاده قرار می‌گیرد که در برخی نقاط حتی در شهرستان تنکابن به مردم روستاها با تانکر آب می‌رسد که این شکل کار  شایسته مردم نیست.

به گزارش فارس، در آخرین روز از هفته گرامیداشت دولت کلنگ احداث مخزن آب شرب شهری خرم آباد شهرستان تنکابن با ظرفیت 5 هزار متر مکعب نیز با حضور مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران و مسئولان شهرستان به زمین زده شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول