اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

276 پروژه در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی و افتتاح شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته دولت 276 پروژه در سطح کهگیلویه و بویراحمد، با اعتباری افزون بر یک‌هزار و 730 میلیارد ریال کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

276 پروژه در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی و افتتاح شد

فرهاد باقرپور در حاشیه مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی 41 پروژه هفته دولت در گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان زحمات و خدمات دولت است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش، همت و هدف دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه خدمات و رفع نیازمندی‌ها، محرومیت‌ها و افزایش رفاه عمومی برای ملت ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی است.

باقرپور تصریح کرد: دولت عدالت‌محور نهم و دهم در راستای خدمت‌ به مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم اقدامات ارزنده‌ای داشته است.

وی نگاه دولت به کهگیلویه و بویراحمد را نگاهی ویژه عنوان کرد و گفت: خدمات ارائه شده به این استان در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و عمرانی بسیار ارزنده و چشمگیر بوده است.

پروژه‌های هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد 800 نفر اشتغالزایی داشت

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت هفته دولت و با اشاره به پروژه‌های این هفته در استان ادامه داد: پروژه‌های زیادی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، راه و آبرسانی در سطح استان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

باقرپور ابراز داشت: به مناسبت هفته دولت 276 پروژه عمرانی در سطح کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

وی میزان اعتبار این پروژه‌ها را افزون بر یک‌هزار و 730 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این مقدار اعتبار 270 میلیارد ریال مربوط به پروژه‌های کلنگ‌زنی و یک‌هزار و 460 میلیارد ریال نیز مربوط به پروژه‌‌های افتتاحی استان بوده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در بخش‌های تولیدی و صنعتی نیز به مناسبت هفته دولت 40 پروژه با اعتباری افزون بر 200 میلیارد ریال کلنگ‌زنی و افتتاح شده است.

باقرپور میزان اشتغال‌زایی این طرح‌ها را افزون بر 800 نفر عنوان کرد و گفت: امسال کمترین درصد پروژه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد به کلنگ‌زنی پروژه‌ها اختصاص داشت.

وی ابزار داشت: پروژه‌های مختلفی به مناسبت هفته دولت در بخش‌های کشاورزی، مرغداری، طرح‌های پرورش ماهی، شیلات، باغداری، راه‌های روستایی و نوسازی مدارس در استان به بهره‌برداری رسیده است.

باقرپور با بیان اینکه با ایجاد این طرح‌های تولیدی و اقتصادی در سطح استان 800 فرصت شغلی ایجاد شده است، یادآور شد: با ایجاد هر پروژه عمرانی فرصت‌های شغلی زیادی به صورت غیر مستقیم به وجود می‌آید که برآورد دقیق این فرصت‌های شغلی به راحتی مشخص نمی‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول