اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

تقارن هفته دولت و اجلاس غیرمتعهدها کام مردم را شیرین کرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تقارن هفته دولت و برپایی اجلاس سران غیرمتعهدها در کشور کام مردم و دولت‌مردان را شیرین کرده است.

تقارن هفته دولت و اجلاس غیرمتعهدها کام مردم را شیرین کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مصطفی پورمحمدی شامگاه چهارشنبه در جمع نخبگان و فعالان سیاسی استان مازندران هفته دولت را روزهای خدمت و تلاش صادقانه دانست و اظهار داشت: گرامی باد یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر که  معلمان صداقت، پاک دستی، تلاش و همت والا بودند.

وی ادامه داد: تقارن هفته دولت و برپایی اجلاس سران غیرمتعهدها در کشور کام مردم و دولت‌مردان را شیرین کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه از سال‌ها قبل دولت برای میزبانی این اجلاس زحمات زیادی کشیده شد، تصریح کرد: چون اجلاس بزرگ‌ترین نشست سیاسی دنیا پس از سازمان ملل است و برای برگزار کننده توفیقاتی حاصل می‌شود دشمن در این فکر بود تا این اجلاس در تهران تشکیل نشود.

پورمحمدی یادآور شد: وقتی جمهوری اسلامی به مدت سه سال میزبان غیرمتعهدها می‌شود نقش ویژه‌ای را در مدیریت این اجلاس ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: رسانه‌های غربی اذعان دارند که اجلاس غیرمتعهدها در ایران سبب احیای جنبش عدم تعهد می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی می‌تواند از این ظرفیت خوب استفاده کند، بیان داشت: در اجلاس‌های گذشته کشورهای دیگر تحت سلطه سردمداری کشور استکبار بودند و نمی‌توانستند حافظ منافع ملت‌ها باشند و هم‌اکنون این اجلاس به طور قطع نگرانی کشورهای سردمدار را ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: اگر کشور از نقش میزبانی اجلاس خوب استفاده کند باید امیدوار باشیم که حقوق ملت‌ها می‌تواند در این دوره مورد حمایت قرار گیرد.

وی ایجاد تحول در مناسبات بین‌‌المللی را بخش مهمی از برپایی اجلاس در کشور دانست و خاطرنشان کرد: دیگر کشورهای سردمدار نمی‌توانند هرگونه که خود می‌خواهند برای کشورها رقم بزنند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه اسرائیل به وجود آمد تا تمامی اهرم‌های فشار جهانی را در اختیار بگیرد، گفت: جنبش 99 درصدی آمریکا و شکل‌گیری وال‌استریت نشان می‌دهد دنیا بازیچه اسرائیل و یهود است.

وی قدرت جمهوری اسلامی را در دنیا شناخته شده معرفی کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی نشان داد، بدون حامی بین‌المللی منشا تحولات بزرگی در دنیا است.

این مسئول با بیان اینکه قدرت و جایگاه جمهوری اسلامی روی میز سرویس‌های مقتدر جهانی قرار دارد، ادامه داد: کانون‌های قدرت به طور پیوسته ایران را رصد می‌کنند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: استکبار توان توسعه‌ای و سربازگیری جمهوری اسلامی را دریافت و جایگاه ایران را در منطقه حس کرد.

وی موضوع  ایران را در حوزه رقابت بین کاندیداهای آمریکا پررنگ دانست و گفت: کشورهای سردمدار اذعان دارند که ایران موقعیت و موجودیت اسرائیل را در جامعه جهانی به خطر انداخته است.

*دانش فناوری کشور صهیونیست را نگران کرد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به شکسته شدن قدرت صهیونیست بعد از یک و نیم قرن توسط جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: کشور در دانش هسته‌ای جلوه برجسته‌ای را از خود نشان می‌دهد و این علم ظرفیت فناوری جمهوری اسلامی است که صهیونیست را نگران کرده است.

وی با بیان اینکه با بازنگری به گذشته مسیر توفیق‌ها باید پیگیری شود، بیان داشت: دولت نهم و دهم در کمک به مردم، رفتار مردمی، نگاه به دور دست‌ها و محرومان، تلاش و پشتکار، صمیمیت با مردم و جسارت داشتن در مواضع انقلابی برجسته عمل کرد و قدر شناسیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: از انتقادهای زیاد به دولت جاری، دفتر ما پرشده است ولی قدر زحمات دولت دهم را می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه بی‌تردید از 30 سال گذشته در برجسته‌ترین  مقاطع ایران قرار داریم، اظهار داشت: خط روشن انقلاب اسلامی در جامعه مستمر و در حرکت اجتماعی باید میراث جمهوری اسلامی را به نسل‌های جدید جامعه تحویل دهیم.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول