اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

اجلاس تهران سبب فعال‌تر شدن جنبش نم در عرصه جهانی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: اجلاس تهران سبب فعال‌تر شدن جنبش نم در عرصه جهانی می‌شود.

اجلاس تهران سبب فعال‌تر شدن جنبش نم در عرصه جهانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی چهارشنبه‌شب در جمع مردم روستای خسروآباد اظهار کرد: نشست سران کشورهای غیر متعهد در اجلاس تهران شکست دیگری برای آمریکا و اسرائیل در مقابل ایران ‌است.

وی ‌با تاکید بر اهمیت برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران، این رویداد را سبب  افزایش تاثیرگذاری این جنبش در عرصه بین‌الملل دانست و افزود:  نشست سران نم در تهران فرصت مناسبی برای تقویت همکاری‌ها و پیشبرد هر چه بهتر اهداف این جنبش است.

فرماندار درمیان، محورهای اصلی نشست مقامات کشورهای عضو نم تاکید بر حفظ صلح و ثبات در جهان برشمرد و یادآور شد: طی سال‌های اخیر آمریکا و اسرائیل کوشیده‌اند ایران را در جامعه جهانی به انزوا بکشانند، برگزاری نشست غیرمتعهدها ثابت کرد توطئه‌های آنها تاکنون نتیجه دلخواهشان را به دنبال نداشته است.

براتی با اشاره به اجرای 13 طرح عمرانی در قهستان همزمان با آخرین روز هفته دولت ادامه داد: برای اجرای این تعداد پروژه مبلغ 327 میلیون و 400 هزار تومان هزینه شده است و قریب یک‌هزار و 720 خانوار از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی از رشد 40 درصدی اعتبارات احداث خانه‌های عالم در سال جاری خبر داد و افزود: بهره‌برداری از خانه عالم  و مرمت قنات خسروآباد، ‌احداث خط انتقال آب قنات براندود، پایگاه مقاومت شهر قهستان و اجرای طرح هادی روستاهای دره عباس و سیدان از مهمترین طرح‌های بهره‌برداری شده هفته دولت است.

فرماندار درمیان با بیان اینکه کلنگ احداث خانه عالم روستای منصورآباد نیز امروز به زمین زده شد، ادامه داد: هدف دولت دهم رفع محرومیت و توسعه عادلانه امکانات در سطح کشور به ویژه مناطق محروم است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول