اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران نقطه عطف کارآمدی نظام است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران نقطه عطفی از کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشان‌دهنده اقتدار و عزت ایران در دنیا است.

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران نقطه عطف کارآمدی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: هم‌اکنون این اجلاس با تلاش دستگاه‎های امنیتی در کمال امنیت و آرامش در تهران در حال برگزاری است و این اوج کارآمدی نظام است.

وی تصریح کرد: امروز در شرایطی دشمنان صحبت از ناکارآمدی نظام می‎کنند که در اوج اقتدار و سربلندی هستیم و این حاصل تلاش‎های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری است.

استاندار بوشهر افزود: افتخار همه ما این است که دولت خدمتگزار بی‎منت در سال پایانی خدمت خود مدال افتخار را از دستان رهبر معظم انقلاب گرفته و فرمایشات ایشان خط بطلانی بر بی‎مهری‎های اخیر بود.

جهانبخش بیان کرد: مفتخریم که در سال تولید ملی و تاکید مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی برای مبارزه با تحریم‎ها و فشارها با تولید پویا و بالنده محقق شود.

وی با گرامیداشت هفته دولت اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم با ارائه گزارش خدمتگزاری خود زمینه ایجاد نشاط و امید در مردم و حضور بابصیرت آنها در صحنه‎ها را فراهم کنیم.

جهانبخش با قدردانی از نقش بی‎بدیل رسانه‎ها در این زمینه گفت: رسانه‎ها بویژه رسانه ملی در انعکاس رویدادهای هفته دولت تلاش‎های زیادی داشته‎اند.

استاندار بوشهر با تاکید بر مدیریت برق در استان بوشهر گفت: استان بوشهر بالاترین میزان مصرف برق در کشور را دارد و با بهره‎برداری از پست 400 کیلووات چغادک باید مشکل برق در استان بوشهر مرتفع شود.

وی تاکید کرد: باید با صرفه‎جویی و مدیریت مصرف در کنار کاهش هزینه‎ها و مصرف برق، خاموشی‎های ناشی از مصرف بالا را نیز کاهش دهیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول