اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر:

اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها بر خلاف خواست دشمنان در ایران برگزار شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها بر خلاف خواست دشمنان در ایران برگزار شد و آنها به شدت عصبانی هستند.

اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها بر خلاف خواست دشمنان در ایران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمدحسین زارع شامگاه چهارشنبه در جشنواره شهید رجایی در کانون امام خمینی(ره) برازجان اظهار داشت: دولت نهم و دهم احیاکننده ارزش‌های والای اسلامی بود و روزبه‌روز نیز شاهد موفقیت بیشتر دولت هستیم.

وی افزود: محرومیت‌زدایی و توجه به مناطق دوردست و محروم از اولویت‌های دولت بود و امروز شاهد رضایت خاطر مردم مناطق محروم از دولت هستیم.

معاون استاندار بوشهر به ویژگی‌های دولت شهید رجایی اشاره و خاطر نشان کرد: دولت شهید رجایی بر سه اصل خدا، امام و مردم استوار بود و این رمز موفقیت ایشان بود و امروز افتخار می‌کنیم که از این دولت الگوبرداری کنیم.

زارع با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از دولت جناب احمدی‌نژاد گفت: رهبر معظم انقلاب از این دولت به عنوان دولت احیاکننده ارزش‌های انقلاب و دولت کارهای بزرگ نام بردند و این در واقع همان ویژگی‌هایی بود که امام راحل برای دولت شهید رجایی ذکر کرد و این جای بسی افتخار برای همه ما خدمتگزاران در این دولت است.

وی با بیان اشتراکات دولت احمدی‌نژاد و شهید رجایی اذعان داشت: این دو دولت در برابر شرایط سخت از قبیل جنگ تحمیلی و تحریم و فشارهای بین‌المللی و تهدیدات ایستادند و با تلاش مضاعف موجبات موفقیت نظام اسلامی را فراهم کردند.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران اظهار داشت: دشمنان و دنیای استکبار هر چه توان داشتند به کار گرفتند که از برگزاری این اجلاس سران عدم تعهد در ایران جلوگیری کنند اما موفق نشدند و امروز به‌شدت عصبانی هستند و در واقع این اجلاس بزرگ و مهم برخلاف خواست دشمنان در ایران در حال برگزاری است.

در این آیین دستگاه‌های اجرایی برتر، مدیران نمونه و کارمندان دستگاه‌های شهرستان دشتستان معرفی و از آنها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول