اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه پسران و به میزبانی اردبیل

جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر بهزیستی کشور آغاز شد

خبرگزاری فارس: هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر در گروه پسران سازمان بهزیستی کشور به میزبانی اردبیل آغاز به کار کرد.

جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر بهزیستی کشور آغاز شد

دبیر جشنواره هفتم فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح این جشنواره ملی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در گروه پسران بیش از 600 نفر در جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر از سراسر کشور شرکت کرده‌اند.

خسرو امیدوار خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره شرکت‌کنندگان در شش رشته با هم رقابت می‌کنند و در مدت سه روز رقابت تنگاتنگی با هم خواهند داشت.

وی با اشاره به رشته‌های این جشنواره اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در شش رشته فوتبال، شنا، آمادگی جسمانی، دوومیدانی، تنیس روی میز و شطرنج در گروه سنی 12 تا 18 سال باهم رقابت می‌کنند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل با یادآوری اینکه در گروه پسران برخلاف دختران از تمام استان‌های کشور شرکت‌کننده داریم بیان داشت: با توجه به اینکه این دوره از رقابت‌ها با حساسیت بالایی برگزار می‌شود شرکت‌کنندگان در مقاطع مختلف سنی سعی می‌کنند سربلند از این رقابت‌ها بیرون آیند.

امیدوار در ادامه سخنان خود افزود: اهداف این جشنواره صرفاً رقابت با هدف تفاهم و تعامل و افزایش دوستی‌هاست چراکه همه فرزندان مهر ایران خود قهرمان هستند.

وی ادامه داد: اردبیل با میزبانی این جشنواره در گروه‌های پسران و دختران موفق شده شرایط مطلوبی را برای شرکت‌کنندگان به وجود آورد.

این مسئول در پایان سخنان خود تاکید کرد؛ ما سعی می‌کنیم با هدف ارتقای فرهنگی، ورزشی و هنری و روحیه گذشت و جوانمردی در بین فرزندان مهر این جشنواره را برگزار کنیم که این خود گامی جدی در راستای توانمندسازی فرزندان بی‌سرپرست است.

در مراسم آغازین این جشنواره شرکت‌کنندگان مرام‌نامه هفتمین جشنواره فرهنگی- ورزشی فرزندان مهر را مورد توجه قرار داده و پایبندی خود را به آن اعلام کردند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول