اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بشرویه:

دولت برای ایجاد بنگاه‌های اقتصادی تلاش کند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بشرویه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی گفت: در شرایط کنونی دولت باید برای ایجاد بنگاه‌های اقتصادی بکوشد و مردم نیز کالاهای داخلی خریداری کنند.

دولت برای ایجاد بنگاه‌های اقتصادی تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا زمان‌زاده صبح امروز در جمع مردم بشرویه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی و گذر از این پیچ تاریخی تحریم‌ها اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب، مقام معظم رهبری با تیزبینی و آینده‌نگری اهداف شوم دشمن را رصد کردند.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب، گروهک‌های منافقان حرکت‌هایی برای در دست‌گیری نظام و حاکمیت بر کشور انجام می‌دادند و با ترور شخصیت‌های شاخص انقلابی سعی داشتند تا اوضاع کشور را آشفته و دگرگون کنند.

معاون فرماندار بشرویه با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی ایران با فشارهای داخلی به اهداف قدرت‌طلبانه خود نرسیدند، تصریح کرد: با شروع جنگ تحمیلی در ابعاد مختلف نظامی و اقتصادی تحریم‌ها علیه ایران تشدید یافت.

زمان‌زاده افزود: بعد از جنگ نیز دشمنان نظام با شیوه‌های مختلف، فشارها و تحریم را بر ایران اعمال کردند که راه‌اندازی فتنه 88 در انتخابات ایران نمونه‌هایی از تلاش استکبار جهانی برای به زانو درآوردن نظام اسلامی ایران است.

وی یادآور شد: حمایت استکبار جهانی از عملیات‌های انتحاری به دست عبدالمالک ریگی در شرق کشور، دخالت در مباحث انرژی هسته‌ای ایران و ترور دانشمندان هسته‌ای از دیگر شیوه‌های دشمن برای از پا درآوردن جمهوری اسلامی ایران بوده است.

معاون فرماندار بشرویه گفت: ملت ایران با پیروی از درس مقاومتی که امام راحل بر آن تاکید داشته از تمام بحران‌ها و تحریم‌ها سربلند بیرون آمده است و همواره در مقابل سختی‌ها مقاومت می‌کند.

زمان‌زاده با بیان اینکه با تشدید تحریم‌های استکبار جهانی، مقام معظم رهبری با درایت با طرح اقتصاد مقاومتی حربه‌های دشمن را شناسایی کردند، افزود: اینک وظیفه مسئولان این است تا با ایجاد بنگاه‌های اقتصادی و حمایت از بخش تولیدات داخلی در تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی اضافه کرد: مردم نیز باید با خرید کالاهای داخلی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، نظام را برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی که حربه دفاعی در شرایط بحرانی و سخت است، همراهی کنند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول