اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج با اشاره به سخنان رهبری در اجلاس نم:

ایران ثابت کرد که همواره برای صلح و آرامش تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج گفت: سخنان رهبری در اجلاس نم و در حضور سران 120 کشور جهان و دبیرکل سازمان ملل نشان داد که ایران اسلامی همیشه برای صلح و آرامش جهانی تلاش می‌کند.

ایران ثابت کرد که همواره برای صلح و آرامش تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی در آیین تودیع و معارفه امام جمعه قلعه‌گنج اظهار داشت: یکی از عباداتی که در اسلام بسیار به آن سفارش شده، شرکت در نماز جمعه است.

وی افزود: در اسلام برای ایجاد وحدت و همدلی در یک مکان توصیه اکید به اقامه نماز جمعه شده است.

فلاحی عنوان کرد: امروز شاهد بیداری کشورهای جهان اسلام و رشد و شکوفایی اسلام‌گرایان هستیم که با وجود تهدیدات و فضاسازی‌های شبانه‌روزی استعمار، جهان شاهد تحولی دیگر بود که یکی از آنها برگزاری نشست اجلاس غر متعهدها در کشور ایران است.

سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج بیان داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب در این اجلاس و در حضور سران 120 کشور جهان و دبیرکل سازمان ملل و توصیه‌های مدبرانه، حکیمانه و راهکارهای تخصصی ایشان نشان داد که ایران اسلامی همیشه برای صلح و آرامش جهانی تلاش می‌کند.

وی گفت: مردم ما همیشه ثابت کرده‌اند که در صحنه هستند و در راه اهداف این انقلاب استوار خواهند ماند.

وی ضمن تشکر از زحمات هفت ساله حجت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه سابق قلعه‌گنج افزود: نماز جمعه تریبون مقدسی است که مسائل روز منطقه در آن گوشزد می‌شود و می‌طلبد شخصی که این تریبون را در دست می‌گیرد از صالح‌ترین و دلسوزترین افراد باشد.

فلاحی تصریح کرد: امروز با معرفی طلبه جوانی از خانواده معزز شهدا در جایگاه خطیر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان قلعه‌گنج گام‌های بزرگی برای آبادانی و توسعه منطقه برداشته شده است.

به گزارش فارس، در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه قلعه‌گنج، فرمانداران جنوب کرمان، تنی چند از مسئولان شهرستان‌های همجوار، سران طوایف جنوب کرمان و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان حضور داشتند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول